kamil şeker
New member
Hamburg ADFC bisiklet iklim testi
Çoğu Hamburger bisiklet sürmeyi tehlikeli buluyor
15:26 itibarıyla| Okuma süresi: 2 dakika
Bir bisikletçi kırmızı bir bisiklet şeridinde ilerliyor.
Kaynak: dpa/Arne Dedert
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Bisiklet dostu olma söz konusu olduğunda Hamburg hala sadece ortalama – bu, ADFC’nin mevcut bisiklet iklimi testinin sonucudur. Buna göre Hamburglular şehre sadece 3 puan vermişler. Hatta neredeyse yüzde 80’i bisiklet kullanırken kendini tehlikede hissediyor.
ÖHamburg, yıllardır bisiklet yollarının genişletilmesi ve yenilenmesi için milyonlarca yatırım yapmasına ve bisiklet kullanımının kabulünü artırmak için çok çaba sarf etmesine rağmen, şehirdeki bisikletçiler hala yalnızca orta derecede memnun. Hansa şehrinde bisikletçilerin sayısı artıyor. Genel Alman Bisiklet Kulübü’nün (ADFC) Pazartesi günü yaptığı duyuruya göre, bisiklet dostu olma konusunda yeni bir ankette Hamburg, Almanya’nın en büyük 14 şehri arasında yapılan karşılaştırmada hala yalnızca 6. sırada yer alıyor. .
Sözde bisiklet iklim testi 2022’de, Hansa şehri 3,98’lik bir okul notu elde etti. ADFC devlet başkanı Samina Mir, “Hamburg’un bisiklet koşulları genel olarak iyileşmeli” dedi. Sıralamada 3.57 ile Bremen ilk sırada yer aldı. Essen 4.28 notuyla son sırada yer alıyor.
ayrıca oku
Güvenlik, motor, pil ve Co.
Genel Alman Bisiklet Kulübü ADFC tarafından yapılan bir ankete göre, Almanya genel olarak hâlâ özellikle bisiklet dostu bir ülke değil. Almanya’daki bisiklet iklimi “genişletilebilir” olmaya devam ediyor. Buna göre, temsili olmayan anketteki yaklaşık 245.000 katılımcı, okul notunu ortalama olarak 3,96 (“yeterli”) olarak dağıttı.
Bu, bisikletçiler arasındaki memnuniyet seviyesinin 2020’deki bir önceki anketten bu yana değişmediği anlamına geliyor. Test, 2022’de onuncu turuna girdi. Hamburg, ankete 4093 katılımcı kaydetti.
ayrıca oku
Hamburg’daki ADFC yönetim kurulundan Tom Jakobi, “Hamburg, iklim testinde yalnızca marjinal bir ilerleme kaydediyor” dedi. Hansa şehri, Alman şehirlerinin gri orta sahasında kalıyor. “Altyapı ve yol güvenliği söz konusu olduğunda şehir özellikle kötü durumda.” ADFC’ye göre, Hamburg’da ankete katılanların yüzde 77’si bisiklet sürmeyi tehlikeli buluyor. 4. ve 6. sınıfları bir bisikletçi olarak kendilerini güvende hissettikleri için ödüllendirdiler, sadece birkaçı bundan keyif alıyor. Karşılaştırma için: İklim testinin galibi Bremen’de ankete katılanların yüzde 66’sı bisiklet sürmeyi seviyor.
ADFC, daha önceki araştırmalarda olduğu gibi, Hamburg’daki bisikletçilerin şehir içi bisiklet kiralama sistemini ve ters yönde açılan çok sayıda tek yönlü caddeyi iyi olarak değerlendirdiğini söyledi. Şehir merkezinin erişilebilirliği en azından tatmin edici. “Hamburg’un bisiklet yollarının genişliği özellikle kötü derecelendirilmiş.” ADFC’ye göre, bisiklet yollarında yasa dışı park yapanlara yönelik yetersiz kontroller ve bisiklet hırsızlığı sorunu da memnuniyetsizliğe neden oluyor.
Çoğu Hamburger bisiklet sürmeyi tehlikeli buluyor
15:26 itibarıyla| Okuma süresi: 2 dakika

Bir bisikletçi kırmızı bir bisiklet şeridinde ilerliyor.
Kaynak: dpa/Arne Dedert
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Bisiklet dostu olma söz konusu olduğunda Hamburg hala sadece ortalama – bu, ADFC’nin mevcut bisiklet iklimi testinin sonucudur. Buna göre Hamburglular şehre sadece 3 puan vermişler. Hatta neredeyse yüzde 80’i bisiklet kullanırken kendini tehlikede hissediyor.
ÖHamburg, yıllardır bisiklet yollarının genişletilmesi ve yenilenmesi için milyonlarca yatırım yapmasına ve bisiklet kullanımının kabulünü artırmak için çok çaba sarf etmesine rağmen, şehirdeki bisikletçiler hala yalnızca orta derecede memnun. Hansa şehrinde bisikletçilerin sayısı artıyor. Genel Alman Bisiklet Kulübü’nün (ADFC) Pazartesi günü yaptığı duyuruya göre, bisiklet dostu olma konusunda yeni bir ankette Hamburg, Almanya’nın en büyük 14 şehri arasında yapılan karşılaştırmada hala yalnızca 6. sırada yer alıyor. .
Sözde bisiklet iklim testi 2022’de, Hansa şehri 3,98’lik bir okul notu elde etti. ADFC devlet başkanı Samina Mir, “Hamburg’un bisiklet koşulları genel olarak iyileşmeli” dedi. Sıralamada 3.57 ile Bremen ilk sırada yer aldı. Essen 4.28 notuyla son sırada yer alıyor.
ayrıca oku

Güvenlik, motor, pil ve Co.
Genel Alman Bisiklet Kulübü ADFC tarafından yapılan bir ankete göre, Almanya genel olarak hâlâ özellikle bisiklet dostu bir ülke değil. Almanya’daki bisiklet iklimi “genişletilebilir” olmaya devam ediyor. Buna göre, temsili olmayan anketteki yaklaşık 245.000 katılımcı, okul notunu ortalama olarak 3,96 (“yeterli”) olarak dağıttı.
Bu, bisikletçiler arasındaki memnuniyet seviyesinin 2020’deki bir önceki anketten bu yana değişmediği anlamına geliyor. Test, 2022’de onuncu turuna girdi. Hamburg, ankete 4093 katılımcı kaydetti.
ayrıca oku

Hamburg’daki ADFC yönetim kurulundan Tom Jakobi, “Hamburg, iklim testinde yalnızca marjinal bir ilerleme kaydediyor” dedi. Hansa şehri, Alman şehirlerinin gri orta sahasında kalıyor. “Altyapı ve yol güvenliği söz konusu olduğunda şehir özellikle kötü durumda.” ADFC’ye göre, Hamburg’da ankete katılanların yüzde 77’si bisiklet sürmeyi tehlikeli buluyor. 4. ve 6. sınıfları bir bisikletçi olarak kendilerini güvende hissettikleri için ödüllendirdiler, sadece birkaçı bundan keyif alıyor. Karşılaştırma için: İklim testinin galibi Bremen’de ankete katılanların yüzde 66’sı bisiklet sürmeyi seviyor.

ADFC, daha önceki araştırmalarda olduğu gibi, Hamburg’daki bisikletçilerin şehir içi bisiklet kiralama sistemini ve ters yönde açılan çok sayıda tek yönlü caddeyi iyi olarak değerlendirdiğini söyledi. Şehir merkezinin erişilebilirliği en azından tatmin edici. “Hamburg’un bisiklet yollarının genişliği özellikle kötü derecelendirilmiş.” ADFC’ye göre, bisiklet yollarında yasa dışı park yapanlara yönelik yetersiz kontroller ve bisiklet hırsızlığı sorunu da memnuniyetsizliğe neden oluyor.