kamil şeker
New member
WCuma akşamı saat 19:00 sularında Kaiserkeller’e giden merdivenlerden aşağı inerken, onlara bir zaman kaymasının büyülü gücünün verildiğini hissettiler. “All You Need Is Love” aşağıdan büyük bir güçle geliyordu. Sahnenin önünde bir çift kadın sanki altmışlı yaşlarındaymış gibi çığlık attılar. Yüzlerce hayran sahnenin önünde durdu ve dans etmek için yer buldu. İsteyen herkes sahnenin hemen önünden rahatlıkla yürüyebilir ve İskoçya’dan gelen mantar kafalarına çok yakın olabilir. Çünkü burada Just Beatles grubu, konuklarının deyimiyle “Hamburg’s Beatles’ Festival” ilk Come Together Experience’da kahramanlarının hitlerini taze bir hayata kavuşturdu.
St. Pauli’deki kulüplerde her kuşaktan Beatles hayranı
Cover grubu, seyirciler tarafından ancak tereddütle kabul edilen yeni festivale güzel bir giriş yaptı. Sadece 1500 seyircinin gelmesi ve hepsinin aynı anda olmaması, benzersiz bir genel deneyime yol açtı, çünkü ziyaretçiler Kaiserkeller’den Molotow’a, Indra’dan Gruenspan’a ve tersi beklemeden geçiş yapabiliyordu. Reeperbahn Festivali’nin aksine, kulüplerin önünde uzun kuyruklar yoktu. Neyse ki, her konser Kaiserkeller’deki kadar boş geçmedi. Özellikle Gruenspan, Cuma ve Cumartesi günleri düzenli olarak birkaç yüz ziyaretçiyle dolup taşardı, çünkü kalabalık çekiciler orada performans sergiliyordu. Ve salon dolduğunda, grup ve seyirci arasındaki etkileşimdeki atmosfer artıyor.
Seyirci, 20 yaşındakilerden 80 yaşındakilere kadar tüm kuşakları içeriyordu. İkincisi arasında, 1960’ların başlarında Indra, Kaiserkeller, Star Club veya Top Ten’de John, Paul, George ve Ringo’yu dinledikleri için Reeperbahn’a giden Beatles hayranları da vardı. Bu anılar, örneğin, üflemeli çalgılar ve klavyecilerle desteklenen, altmışların sonundaki Beatles’ı inanılmaz kalitede yeniden canlandıran Londra’dan kaçak Beatles ile tazelenebilir. Come Together Experience’ın zaman içindeki maceralı yolculuğunun harikulade etkilerinden biri de buydu: Liverpool ve Hamburg dışında neredeyse hiç kimsenin tanımadığı erken dönem Beatles’tan sonraki sekiz yılın tüm hitleriyle dünya yıldızlarına zamanda sıçramalara olanak sağladı. – ve tekrar tekrar.
“Onu Orada Dururken Gördüm”den “St. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”
Beatles, Hamburg yıllarından (1961-62) sonra, Ekim 1962 tarihli McCartney/Lennon orijinal besteleri “Love Me Do” (Birleşik Krallık listelerinde 17. sırada) ve ikinci single’ı “Please Please Me” ile ancak Hamburg yıllarından sonra çıkış yaptı. Ocak 1963’te İngiliz listelerinde 2 numaraya ulaştı. Beatles’ın Hamburg’da geçirdikleri yıllarda geliştirdikleri, “Onu Orada Dururken Gördüm” veya “Bana Nedenini Sor” gibi ilk kendi şarkıları da dahil olmak üzere, ama her şeyden önce iyi prova edilmiş, uyumlu görünümleri, artık dünya kariyerleri için kullanıyorlardı. . Just Beatles, repertuarda kendi yolunu çizdi ve “A Day In Life” şarkısını tıpkı “The Ballad Of John And Yoko” kadar kendinden emin bir şekilde seslendirdi.
İlk üç konser ziyaretinden sonra zaten net olan şey: The Beatles sadece bugüne kadar rakipsiz değil, aynı zamanda nesiller boyu müzisyenlere ilham veriyor, çünkü bu aynı zamanda doğru: bugüne kadar zamanlarının ilerisindeler. Beatles hayranı olmayan festival müdavimleri bile bunu deneyimleyebilir: Cuma akşamı geç saatlerde Gruenspan’a kolayca katılan İsveçli haraç grubu Pepperland’ın kanıtladığı gibi, başka hiçbir grup bu hit parçalar kadar yaşama sevincini ve eğlencesini aktaramaz. Beatles’ın sekizinci stüdyo albümünün ilk dört parçası: “St. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”, “With a Little Help From My Friends”, “Lucy in the Sky with Diamonds” gibi sorulara klavyeci bilgili dinleyicilerden doğru yanıtı aldı: “Getting Better”.
Bambi Kino, mahalleyi erken Beatles ile sallıyor
Bambi Kino grubu, Cuma günü Kaiserkeller’de ve Cumartesi günü festivalin sonunda Indra’da olmak üzere birkaç saat süren iki performansla klasiklerin direncinin daha fazla kanıtını sundu. Tanınmış Amerikan indie rock gruplarının üyelerinden oluşan grup, 2010 yılında Hansa şehrinde Beatles festivali olmadığı için “St. Pauli’de 50 Beatles”ı kutlamak için kuruldu. Bambi Kino, 1960-62 yılları arasındaki orijinal Beatles setlerini çalıyor. Grup, adını Beatles’ın Indra’daki ilk buluşmaları sırasında soğuk, köhne depo odasında kaldığı Paul-Roosen-Strasse’deki Bambi sinemasından aldı.
Bambi Kino’nun 2010’da nerede kaldığı bilinmiyor ama muhtemelen sorun yoktu, çünkü dört üye Come Together Deneyimi için St. Pauli’ye geri dönmekten mutluydu. Gitarist Mark Rozzo (Maplewood, Champale), basçı Erik Paparazzi (eski Cat Power), gitarist Doug Gillard (eski Guided by Voices, Nada Surf) ve davulcu Ira Elliot (Nada Surf), 2010’dan eski tanıdıklarını Indra’da ağırlamaktan mutluluk duydular ve ilk şarkıları coşkuyla kazdı ve dördü de meraklılar kadar iyi performans gösterdi. Özellikle güçlü: şarkı söyleyen davulcu Ira Elliot. Örneğin, Beatles’ın programa orijinalinden biraz daha hızlı dahil ettiği, 1957’den Meredith Wilson’ın Peggy Lee’nin 1959’daki yorumuna dayanan “Till There Was You” şarkısı gerçek bir dinleme olayı haline geldi.
Black Rabbit, Beatles’ı günümüze geri getiriyor
John Lennon Tribute Show, organizatörün bakış açısından, Kevin Armstrong’un (Tin Machine, Morrissey, Iggy Pop) kısa sürede Grammy ödüllü Mark Hudson (Ringo Starr, Aerosmith’in yapımcısı) etrafında bir grupla devreye girmesi sayesinde oldu. Earl Slick’in oğlu Lee John, “müzikal kahramanlarına ateşli bir övgü”. Ve caz piyanisti Julia Hülsmann ve üçlüsü Cumartesi akşamı St. gün.”
Verdigris’te Kara Tavşan
Kaynak: Anna Wyszomierska
Örneğin Sky Bar ve Molotow’s Yard’daki daha küçük gösteriler, bahsedilen kulüplerde anlatılan programı zenginleştirdi. 21 Cuma günü Berlin’den Berlin RambaZamba Tiyatrosu’nun ev grubu Downbeat, Yard’da çaldı. Kapsayıcı grup, “With the Beatles” albümündeki şarkıların ruhunu seslendirdi. Programda bazı değişiklikler kısa sürede yapıldı, bazen bir mekan taşındı veya bir performans ertelendi. Bu sadece can sıkıntısına değil – çünkü kim görmek isteyeceği şeyleri kaçırmaktan hoşlanır – aynı zamanda ziyaretçiler için yeni fırsatlara da neden oldu. Planlanandan daha geç, New Yorklu Black Rabbit ikilisi, bir grup oluşturmak için genişlediler, Beatles hayranlarının Black Rabbit hayranlarıyla kaynaştığı dolu dolu Gruenspan’da Beatles klasiklerini kendi yorumlarıyla güçlü bir konser verdiler. kitle. Festivalin zaman içindeki yolculuğu nihayetinde günümüze geri döndü.
Karsten Jahnke: Beatles Festivali ile bir boşluk kapandı
Organizatörler, 1.500 seyirci göz önüne alındığında, “ödeme yapan izleyicilerden daha fazla cesaretlendirme umuluyordu, ancak şimdi başlangıç yapıldı” dedi. Karsten Jahnke şöyle diyor: “Uzun bir süre Beatles’a adanan bir festival, şehrin kültürel sunumlarında büyük bir boşluktu ve sonunda bunu kapatabildik.” Deneyimli konser organizatörü ayrıca şunları söyledi: “Her prömiyerde olduğu gibi, elbette daha iyi veya farklı yapabileceğiniz şeyler olurdu, ama önemli olan, Come Together Deneyiminin sonunda gerçekleşmesi ve kendimize empoze ettiğimiz eskiler için bir program oluşturma iddiamızı yerine getirebildiğimizi göstermesiydi. ve aynı şekilde genç hayranlar.
St. Pauli’deki kulüplerde her kuşaktan Beatles hayranı
Cover grubu, seyirciler tarafından ancak tereddütle kabul edilen yeni festivale güzel bir giriş yaptı. Sadece 1500 seyircinin gelmesi ve hepsinin aynı anda olmaması, benzersiz bir genel deneyime yol açtı, çünkü ziyaretçiler Kaiserkeller’den Molotow’a, Indra’dan Gruenspan’a ve tersi beklemeden geçiş yapabiliyordu. Reeperbahn Festivali’nin aksine, kulüplerin önünde uzun kuyruklar yoktu. Neyse ki, her konser Kaiserkeller’deki kadar boş geçmedi. Özellikle Gruenspan, Cuma ve Cumartesi günleri düzenli olarak birkaç yüz ziyaretçiyle dolup taşardı, çünkü kalabalık çekiciler orada performans sergiliyordu. Ve salon dolduğunda, grup ve seyirci arasındaki etkileşimdeki atmosfer artıyor.
Seyirci, 20 yaşındakilerden 80 yaşındakilere kadar tüm kuşakları içeriyordu. İkincisi arasında, 1960’ların başlarında Indra, Kaiserkeller, Star Club veya Top Ten’de John, Paul, George ve Ringo’yu dinledikleri için Reeperbahn’a giden Beatles hayranları da vardı. Bu anılar, örneğin, üflemeli çalgılar ve klavyecilerle desteklenen, altmışların sonundaki Beatles’ı inanılmaz kalitede yeniden canlandıran Londra’dan kaçak Beatles ile tazelenebilir. Come Together Experience’ın zaman içindeki maceralı yolculuğunun harikulade etkilerinden biri de buydu: Liverpool ve Hamburg dışında neredeyse hiç kimsenin tanımadığı erken dönem Beatles’tan sonraki sekiz yılın tüm hitleriyle dünya yıldızlarına zamanda sıçramalara olanak sağladı. – ve tekrar tekrar.
“Onu Orada Dururken Gördüm”den “St. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”
Beatles, Hamburg yıllarından (1961-62) sonra, Ekim 1962 tarihli McCartney/Lennon orijinal besteleri “Love Me Do” (Birleşik Krallık listelerinde 17. sırada) ve ikinci single’ı “Please Please Me” ile ancak Hamburg yıllarından sonra çıkış yaptı. Ocak 1963’te İngiliz listelerinde 2 numaraya ulaştı. Beatles’ın Hamburg’da geçirdikleri yıllarda geliştirdikleri, “Onu Orada Dururken Gördüm” veya “Bana Nedenini Sor” gibi ilk kendi şarkıları da dahil olmak üzere, ama her şeyden önce iyi prova edilmiş, uyumlu görünümleri, artık dünya kariyerleri için kullanıyorlardı. . Just Beatles, repertuarda kendi yolunu çizdi ve “A Day In Life” şarkısını tıpkı “The Ballad Of John And Yoko” kadar kendinden emin bir şekilde seslendirdi.
İlk üç konser ziyaretinden sonra zaten net olan şey: The Beatles sadece bugüne kadar rakipsiz değil, aynı zamanda nesiller boyu müzisyenlere ilham veriyor, çünkü bu aynı zamanda doğru: bugüne kadar zamanlarının ilerisindeler. Beatles hayranı olmayan festival müdavimleri bile bunu deneyimleyebilir: Cuma akşamı geç saatlerde Gruenspan’a kolayca katılan İsveçli haraç grubu Pepperland’ın kanıtladığı gibi, başka hiçbir grup bu hit parçalar kadar yaşama sevincini ve eğlencesini aktaramaz. Beatles’ın sekizinci stüdyo albümünün ilk dört parçası: “St. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”, “With a Little Help From My Friends”, “Lucy in the Sky with Diamonds” gibi sorulara klavyeci bilgili dinleyicilerden doğru yanıtı aldı: “Getting Better”.
Bambi Kino, mahalleyi erken Beatles ile sallıyor
Bambi Kino grubu, Cuma günü Kaiserkeller’de ve Cumartesi günü festivalin sonunda Indra’da olmak üzere birkaç saat süren iki performansla klasiklerin direncinin daha fazla kanıtını sundu. Tanınmış Amerikan indie rock gruplarının üyelerinden oluşan grup, 2010 yılında Hansa şehrinde Beatles festivali olmadığı için “St. Pauli’de 50 Beatles”ı kutlamak için kuruldu. Bambi Kino, 1960-62 yılları arasındaki orijinal Beatles setlerini çalıyor. Grup, adını Beatles’ın Indra’daki ilk buluşmaları sırasında soğuk, köhne depo odasında kaldığı Paul-Roosen-Strasse’deki Bambi sinemasından aldı.
Bambi Kino’nun 2010’da nerede kaldığı bilinmiyor ama muhtemelen sorun yoktu, çünkü dört üye Come Together Deneyimi için St. Pauli’ye geri dönmekten mutluydu. Gitarist Mark Rozzo (Maplewood, Champale), basçı Erik Paparazzi (eski Cat Power), gitarist Doug Gillard (eski Guided by Voices, Nada Surf) ve davulcu Ira Elliot (Nada Surf), 2010’dan eski tanıdıklarını Indra’da ağırlamaktan mutluluk duydular ve ilk şarkıları coşkuyla kazdı ve dördü de meraklılar kadar iyi performans gösterdi. Özellikle güçlü: şarkı söyleyen davulcu Ira Elliot. Örneğin, Beatles’ın programa orijinalinden biraz daha hızlı dahil ettiği, 1957’den Meredith Wilson’ın Peggy Lee’nin 1959’daki yorumuna dayanan “Till There Was You” şarkısı gerçek bir dinleme olayı haline geldi.
Black Rabbit, Beatles’ı günümüze geri getiriyor
John Lennon Tribute Show, organizatörün bakış açısından, Kevin Armstrong’un (Tin Machine, Morrissey, Iggy Pop) kısa sürede Grammy ödüllü Mark Hudson (Ringo Starr, Aerosmith’in yapımcısı) etrafında bir grupla devreye girmesi sayesinde oldu. Earl Slick’in oğlu Lee John, “müzikal kahramanlarına ateşli bir övgü”. Ve caz piyanisti Julia Hülsmann ve üçlüsü Cumartesi akşamı St. gün.”
Verdigris’te Kara Tavşan
Kaynak: Anna Wyszomierska
Örneğin Sky Bar ve Molotow’s Yard’daki daha küçük gösteriler, bahsedilen kulüplerde anlatılan programı zenginleştirdi. 21 Cuma günü Berlin’den Berlin RambaZamba Tiyatrosu’nun ev grubu Downbeat, Yard’da çaldı. Kapsayıcı grup, “With the Beatles” albümündeki şarkıların ruhunu seslendirdi. Programda bazı değişiklikler kısa sürede yapıldı, bazen bir mekan taşındı veya bir performans ertelendi. Bu sadece can sıkıntısına değil – çünkü kim görmek isteyeceği şeyleri kaçırmaktan hoşlanır – aynı zamanda ziyaretçiler için yeni fırsatlara da neden oldu. Planlanandan daha geç, New Yorklu Black Rabbit ikilisi, bir grup oluşturmak için genişlediler, Beatles hayranlarının Black Rabbit hayranlarıyla kaynaştığı dolu dolu Gruenspan’da Beatles klasiklerini kendi yorumlarıyla güçlü bir konser verdiler. kitle. Festivalin zaman içindeki yolculuğu nihayetinde günümüze geri döndü.
Karsten Jahnke: Beatles Festivali ile bir boşluk kapandı
Organizatörler, 1.500 seyirci göz önüne alındığında, “ödeme yapan izleyicilerden daha fazla cesaretlendirme umuluyordu, ancak şimdi başlangıç yapıldı” dedi. Karsten Jahnke şöyle diyor: “Uzun bir süre Beatles’a adanan bir festival, şehrin kültürel sunumlarında büyük bir boşluktu ve sonunda bunu kapatabildik.” Deneyimli konser organizatörü ayrıca şunları söyledi: “Her prömiyerde olduğu gibi, elbette daha iyi veya farklı yapabileceğiniz şeyler olurdu, ama önemli olan, Come Together Deneyiminin sonunda gerçekleşmesi ve kendimize empoze ettiğimiz eskiler için bir program oluşturma iddiamızı yerine getirebildiğimizi göstermesiydi. ve aynı şekilde genç hayranlar.