kamil şeker
New member
Hamburg Hamburg feribot şirketi
Hadag’ın başındaki yeni kadın
Durum: 08/03/2023| Okuma süresi: 3 dakika
Julia Witte tarafından Vedder denir
Tanja Cohrt (solda) ve Martin Lobmeyer (sağda) Hadag’ı devraldı
Kaynak: Hamburger Hochbahn
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Tanja Cohrt, feribot şirketinde yardımcı patron olarak Tobias Haack’in yerini aldı. 37 yaşındaki yeni yönetim kurulu üyesi olarak, diğer şeylerin yanı sıra insan kaynaklarından da sorumlu ve geleneksel şirketin şu anda büyük sorunlar yaşadığı yer burası. Kaptan yok.
BHamburg limanındaki Hadag feribotları için işler şu anda durgun. Personel eksikliği nedeniyle geziler aylarca iptal edildi, bu öncelikle işe gidip gelenler için ama aynı zamanda birçok turist için de bir sıkıntı. Örneğin Perşembe günü, 62 ve 64 numaralı hatlarda işe gidip gelenler için önemli olan düzinelerce arıza oldu – Hadag’ın kısaca ifade ettiği gibi “operasyonlar nedeniyle”.
Hadag’ın önceki CEO’su Tobias Haack, devam eden sorunlar nedeniyle geçen hafta görevinden ayrıldı. O ve yönetim tarzı, feribot şirketinin sefaletinin bir kısmından sorumlu tutulmuştu. Çünkü Hadag’ın sorunları, esas olarak Hamburg’un yerel toplu taşıma sisteminin bir parçası olan şirketin çok sayıda kaptanını kaybetmesinden kaynaklanıyor. Limandaki rakiplerin mali açıdan daha iyi teklifler vermesinin yanı sıra şirketteki kötü havanın da bunda etkili olduğu söyleniyor.
ayrıca oku
Varil başına 60 dolardan fazla
Çarşamba günü bir kadın olan Tanja Cohrt, 1888’de kurulan geleneksel şirketin tarihinde ikinci kez yönetimi devraldı. Cohrt, insan kaynakları ve operasyonlardan sorumlu yeni direktördür, Martin Lobmeyer finans ve teknoloji alanlarını devralır. İkili, aynı bölümde Alster-Touristik GmbH’nin yönetimini de devralacak.
Hadag, Hamburg limanındaki feribot operasyonlarından sorumludur ve şu anda 26 yolcu gemisine sahiptir ve yılda yaklaşık on milyon yolcu taşımaktadır. 80’i kaptan olmak üzere toplam 114 çalışanı bulunmaktadır. Beyaz filosuyla Alster-Touristik, Hamburg Alster’de gidiş-dönüş ve charter gezileri sunmaktadır. 39 çalışanı var.
ayrıca oku
Hem Cohrt hem de Lobmeyer, Hadag ekibinden geliyor. Tanja Cohrt, Karlsruhe’de doğdu ve daha önce Hadag’da imza yetkilisi ve operasyon müdürüydü. 37 yaşındaki gemi mühendisliği mezunu ve kendisi de eğitimli bir kaptan. Hadag’a gelmeden önce, Dithmarschen bölgesindeki bir nakliye şirketi için dünya çapındaki konteyner gemilerini yönetti.
Çarşamba günü yeni bir görevde göreve geldiğinde mevcut sorunların üstesinden geleceğinden emindi. “Harika bir ekibimiz var” dediği aktarıldı. “Birlikte Hamburg için işimizi başarıyla yürüteceğiz.” Şu anda asıl mesele yeni kaptanları işe almak ve onları görevleriyle tanıştırmak.
ayrıca oku
Yüzde 83 daha az ihracat
Hadag, Ağustos ayının başından beri daha iyi koşullara sahip. Önceki maaşlara göre yüzde 20 civarında daha fazla para var. Hadag’ın feribot operasyonlarını istenen ölçekte sunabilmesi için on ila on beş yeni kaptana ihtiyacı var. Hadag şu anda yaklaşık 80 kişiyi istihdam etmektedir. Liman yetkilisi HPA’dan iki yeni kaptan geliyor. Aynı zamanda bir belediye şirketi olan Hadag, şimdiden bir çalışanına borç verdi. İkinci HPA kaptanı kısa süre içinde Elbe feribotlarına geçecek. Ayrıca, mezun olmak üzere olan ve sonbahardan itibaren hatlarda görevlendirilebilecek iki kursiyer bulunmaktadır.
Hızlı çözümler ancak kaçak avlanma yoluyla, örneğin eski çalışanların geri dönüşü yoluyla bulunabilir. Hamburg’da kaptan olmak isteyen herkesin, bir iç suyolu veya açık deniz gemisi kullanabilmesinin yanı sıra, gerekli liman patentini alabilmesi için bir Hamburg liman gemisinde deneyim sahibi olması ve bir sınavı geçmesi gerekir.
Hadag’ın başındaki yeni kadın
Durum: 08/03/2023| Okuma süresi: 3 dakika
Julia Witte tarafından Vedder denir
Tanja Cohrt (solda) ve Martin Lobmeyer (sağda) Hadag’ı devraldı
Kaynak: Hamburger Hochbahn
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Tanja Cohrt, feribot şirketinde yardımcı patron olarak Tobias Haack’in yerini aldı. 37 yaşındaki yeni yönetim kurulu üyesi olarak, diğer şeylerin yanı sıra insan kaynaklarından da sorumlu ve geleneksel şirketin şu anda büyük sorunlar yaşadığı yer burası. Kaptan yok.
BHamburg limanındaki Hadag feribotları için işler şu anda durgun. Personel eksikliği nedeniyle geziler aylarca iptal edildi, bu öncelikle işe gidip gelenler için ama aynı zamanda birçok turist için de bir sıkıntı. Örneğin Perşembe günü, 62 ve 64 numaralı hatlarda işe gidip gelenler için önemli olan düzinelerce arıza oldu – Hadag’ın kısaca ifade ettiği gibi “operasyonlar nedeniyle”.
Hadag’ın önceki CEO’su Tobias Haack, devam eden sorunlar nedeniyle geçen hafta görevinden ayrıldı. O ve yönetim tarzı, feribot şirketinin sefaletinin bir kısmından sorumlu tutulmuştu. Çünkü Hadag’ın sorunları, esas olarak Hamburg’un yerel toplu taşıma sisteminin bir parçası olan şirketin çok sayıda kaptanını kaybetmesinden kaynaklanıyor. Limandaki rakiplerin mali açıdan daha iyi teklifler vermesinin yanı sıra şirketteki kötü havanın da bunda etkili olduğu söyleniyor.
ayrıca oku
Varil başına 60 dolardan fazla
Çarşamba günü bir kadın olan Tanja Cohrt, 1888’de kurulan geleneksel şirketin tarihinde ikinci kez yönetimi devraldı. Cohrt, insan kaynakları ve operasyonlardan sorumlu yeni direktördür, Martin Lobmeyer finans ve teknoloji alanlarını devralır. İkili, aynı bölümde Alster-Touristik GmbH’nin yönetimini de devralacak.
Hadag, Hamburg limanındaki feribot operasyonlarından sorumludur ve şu anda 26 yolcu gemisine sahiptir ve yılda yaklaşık on milyon yolcu taşımaktadır. 80’i kaptan olmak üzere toplam 114 çalışanı bulunmaktadır. Beyaz filosuyla Alster-Touristik, Hamburg Alster’de gidiş-dönüş ve charter gezileri sunmaktadır. 39 çalışanı var.
ayrıca oku
Hem Cohrt hem de Lobmeyer, Hadag ekibinden geliyor. Tanja Cohrt, Karlsruhe’de doğdu ve daha önce Hadag’da imza yetkilisi ve operasyon müdürüydü. 37 yaşındaki gemi mühendisliği mezunu ve kendisi de eğitimli bir kaptan. Hadag’a gelmeden önce, Dithmarschen bölgesindeki bir nakliye şirketi için dünya çapındaki konteyner gemilerini yönetti.
Çarşamba günü yeni bir görevde göreve geldiğinde mevcut sorunların üstesinden geleceğinden emindi. “Harika bir ekibimiz var” dediği aktarıldı. “Birlikte Hamburg için işimizi başarıyla yürüteceğiz.” Şu anda asıl mesele yeni kaptanları işe almak ve onları görevleriyle tanıştırmak.
ayrıca oku
Yüzde 83 daha az ihracat
Hadag, Ağustos ayının başından beri daha iyi koşullara sahip. Önceki maaşlara göre yüzde 20 civarında daha fazla para var. Hadag’ın feribot operasyonlarını istenen ölçekte sunabilmesi için on ila on beş yeni kaptana ihtiyacı var. Hadag şu anda yaklaşık 80 kişiyi istihdam etmektedir. Liman yetkilisi HPA’dan iki yeni kaptan geliyor. Aynı zamanda bir belediye şirketi olan Hadag, şimdiden bir çalışanına borç verdi. İkinci HPA kaptanı kısa süre içinde Elbe feribotlarına geçecek. Ayrıca, mezun olmak üzere olan ve sonbahardan itibaren hatlarda görevlendirilebilecek iki kursiyer bulunmaktadır.
Hızlı çözümler ancak kaçak avlanma yoluyla, örneğin eski çalışanların geri dönüşü yoluyla bulunabilir. Hamburg’da kaptan olmak isteyen herkesin, bir iç suyolu veya açık deniz gemisi kullanabilmesinin yanı sıra, gerekli liman patentini alabilmesi için bir Hamburg liman gemisinde deneyim sahibi olması ve bir sınavı geçmesi gerekir.