kamil şeker
New member
DETROIT-Hertz Global hisseleri, Embattled Rental Car Company'nin hayal kırıklığı yaratan birinci çeyrek kazanç ve 250 milyon dolarlık hisse senedi teklifi bildirdikten sonra Salı sabahı düştü.
Hertz hisseleri, şirketin sabah üç aylık kazanç çağrısından sonra Salı günü sona ermeden önce sabahın erken saatlerinde işlem sırasında% 20'den fazla düştü.
Şirketin hisseleri, piyasaların Pazartesi günü kapandıktan sonra ortaya çıkan raporunu takiben, sadece% 3'ü çağrıya girdi.
Hertz, LSEG tarafından derlenen ortalama analistlerin tahminlerine dayanarak böyle yaptı:
Hertz CFO Scott Haralson, üç aylık çağrı sırasında, “Geliştirilmiş bir kazanç profili, yeniden finansman ve ATM seçenekliği kombinasyonu bize yaklaşan vadeleri ele almak için bir dizi alternatif sunuyor.” Dedi.
Yetkili, sunulan zamanlama, toplam gelir ve nihai hisse sayısının süreç gerçekleştikçe belirleneceğini söyledi.
Yatırımcılar ayrıca Hertz'in daha düşük rezervasyonlar ve Başkan Donald Trump'ın birçok model için yeni ve kullanılmış araç fiyatlarını etkileyen otomobil tarifelerini ele aldığı için kira için daha az otomobil sunma planından endişe duyuyorlar. Hertz ve diğer şirketler de düşük tüketici hissi ve daha az ABD turizmi ile uğraşıyorlar.
Hertz CEO'su Gil West, Salı günkü görüşmede yatırımcılara verdiği demeçte, “Listenin en üstünde filo ve maliyet eylemlerine öncelik verdik. Maliyet daha hızlı hareket ettiği için. Filo çok etkili çünkü çok etkili.” Dedi. “Bu yüzden gelire odaklanmadığımızı söylemiyorum … ama gelir dönüşümünden geçerken biraz gelir budayız.”
Hertz, Hertz'in gelirinin, öncelikle 2024'ün ilk çeyreğine kıyasla% 8 düştüğü filo kapasitesinin azalması nedeniyle yıllık% 13 düştüğünü söyledi.
Şirketin alt filosu, araç kullanımını optimize etmek için şirketin etrafında dönme planının bir parçasıdır ve West'in Salı günü söylediği gibi karı iyileştirmek için “tatmin edebileceğimizden daha fazla talep” yaratır.
Stok Grafik simgesi
Hertz stoğu
Çağrı sırasında Hertz, doğrudan işletme giderlerinde yıllık 92 milyon dolarlık iyileşme gibi plan kapsamında birkaç önemli başarıyı özetledi. Ayrıca, ikinci çeyreğe göre birim başına amortisman ve 2025'in üçüncü çeyreğinde faiz, vergiler, amortisman ve amortismandan önce pozitif düzeltilmiş kazançlar gibi daha önce açıklanmış birçok hedefi korudu.
Şirket ayrıca, tarifeler göz önüne alındığında, güçlü bir artık değer piyasası arasında perakende müşterilere araç satışları için bir rekor olduğunu söyledi.
Barclays analisti Dan Levy Pazartesi günü bir yatırımcı notunda, “HTZ geçiş stratejisini hızlandırırken ve amortisman konusunda bazı faydalar olsa da, isteğe bağlı riskin talep edildiğine inanıyoruz. Dengede sonucu net olumsuz olarak görüyoruz.” Dedi.
Hisse senedi, Bill Ackman'ın Pershing Square Capital yönetimi sayesinde Hertz'in% 19,8 hissesini toplayan Pazartesi günkü kapanışa kadar bu yıl% 90 arttı.
Hertz hisseleri, şirketin sabah üç aylık kazanç çağrısından sonra Salı günü sona ermeden önce sabahın erken saatlerinde işlem sırasında% 20'den fazla düştü.
Şirketin hisseleri, piyasaların Pazartesi günü kapandıktan sonra ortaya çıkan raporunu takiben, sadece% 3'ü çağrıya girdi.
Hertz, LSEG tarafından derlenen ortalama analistlerin tahminlerine dayanarak böyle yaptı:
- Hisse başına kayıp: 1.12 $ ayarlanmış ve 97 sentlik bir kayıp bekleniyor
- Otomotiv Geliri: 1.81 milyar dolar ve 2 milyar dolar beklenen
Hertz CFO Scott Haralson, üç aylık çağrı sırasında, “Geliştirilmiş bir kazanç profili, yeniden finansman ve ATM seçenekliği kombinasyonu bize yaklaşan vadeleri ele almak için bir dizi alternatif sunuyor.” Dedi.
Yetkili, sunulan zamanlama, toplam gelir ve nihai hisse sayısının süreç gerçekleştikçe belirleneceğini söyledi.
Yatırımcılar ayrıca Hertz'in daha düşük rezervasyonlar ve Başkan Donald Trump'ın birçok model için yeni ve kullanılmış araç fiyatlarını etkileyen otomobil tarifelerini ele aldığı için kira için daha az otomobil sunma planından endişe duyuyorlar. Hertz ve diğer şirketler de düşük tüketici hissi ve daha az ABD turizmi ile uğraşıyorlar.
Hertz CEO'su Gil West, Salı günkü görüşmede yatırımcılara verdiği demeçte, “Listenin en üstünde filo ve maliyet eylemlerine öncelik verdik. Maliyet daha hızlı hareket ettiği için. Filo çok etkili çünkü çok etkili.” Dedi. “Bu yüzden gelire odaklanmadığımızı söylemiyorum … ama gelir dönüşümünden geçerken biraz gelir budayız.”
Hertz, Hertz'in gelirinin, öncelikle 2024'ün ilk çeyreğine kıyasla% 8 düştüğü filo kapasitesinin azalması nedeniyle yıllık% 13 düştüğünü söyledi.
Şirketin alt filosu, araç kullanımını optimize etmek için şirketin etrafında dönme planının bir parçasıdır ve West'in Salı günü söylediği gibi karı iyileştirmek için “tatmin edebileceğimizden daha fazla talep” yaratır.
Stok Grafik simgesi
Hertz stoğu
Çağrı sırasında Hertz, doğrudan işletme giderlerinde yıllık 92 milyon dolarlık iyileşme gibi plan kapsamında birkaç önemli başarıyı özetledi. Ayrıca, ikinci çeyreğe göre birim başına amortisman ve 2025'in üçüncü çeyreğinde faiz, vergiler, amortisman ve amortismandan önce pozitif düzeltilmiş kazançlar gibi daha önce açıklanmış birçok hedefi korudu.
Şirket ayrıca, tarifeler göz önüne alındığında, güçlü bir artık değer piyasası arasında perakende müşterilere araç satışları için bir rekor olduğunu söyledi.
Barclays analisti Dan Levy Pazartesi günü bir yatırımcı notunda, “HTZ geçiş stratejisini hızlandırırken ve amortisman konusunda bazı faydalar olsa da, isteğe bağlı riskin talep edildiğine inanıyoruz. Dengede sonucu net olumsuz olarak görüyoruz.” Dedi.
Hisse senedi, Bill Ackman'ın Pershing Square Capital yönetimi sayesinde Hertz'in% 19,8 hissesini toplayan Pazartesi günkü kapanışa kadar bu yıl% 90 arttı.