HHLA’nın kısmi satışı: MSC, Hamburg Limanı için büyük büyüme fırsatları vaat ediyor

kamil şeker

New member
Hamburg HHLA’nın kısmi satışı

MSC, Hamburg limanı için büyük büyüme fırsatları vaat ediyor



Şu an: 09:37| Okuma süresi: 2 dakika




ARŞİV - 14 Eylül 2021, Hamburg: MSC nakliye şirketine ait konteyner gemisi
dpa +++ dpa-Bildfunk +++"/>



Yakında ev oyunumuz olacak: HHLA lojistik şirketinin Burchardkai Konteyner Terminali’ndeki konteyner gemisi “MSC Irene”

Kaynak: dpa


WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.


Nakliye şirketi MSC, liman lojistik sağlayıcısı HHLA’ya katılmak istiyor. Buna karşı çok fazla protesto var. MSC patronu Toft ve Ekonomik İşler Senatörü Leonhard, Hamburg’un fırsatlarını görmek için kampanya yürütüyor.





DBüyük denizcilik şirketi MSC, liman lojistik sağlayıcısı HHLA’ya planlı girişinin ardından Hamburg Limanı’na büyük büyüme fırsatları sunuyor. “Burada bir büyüme hikayesi yazmayı planlıyoruz. MSC patronu Soren Toft, “Frankfurter Allgemeine Zeitung”a şunları söyledi: “Hamburg’a ek üretim hacimleri getireceğiz ve ayrıca deneyimimizi, yatırımlarımızı ve yenilikçi gücümüzü de getireceğiz.”


ayrıca oku


VDMA Başkanı Kai Haeusgen,






Aynı zamanda, dünyanın en büyük konteyner taşımacılığı şirketi Mediterranean Shipping Company’nin (MSC) CEO’su, işletme şirketi HHLA’ya planlanan giriş konusunda Hamburg’da sıklıkla dile getirilen eleştirileri anladığını ifade etti: “Elbette, HHLA Hamburg için özel bir geçmişi ve önemi olan özel bir şirkettir. Böyle bir adımın tartışmalı bir şekilde tartışılması açık ve güzel.”

Hamburg ve MSC, Eylül ortasında İsviçreli şirketin HHLA’ya katılacağını duyurdu. Şehir şu anda Hamburger Hafen und Logistik AG’nin (HHLA) yaklaşık yüzde 69’unu elinde tutuyor. Gelecekte bu, şehrin yüzde 50,1’ine ve MSC’nin yüzde 49,9 hissesine sahip olacağı bir ortak girişim olarak yönetilecek. Çok sayıda HHLA çalışanı ve Verdi sendikası, diğerlerinin yanı sıra, anlaşmaya kesinlikle karşı çıkıyor.


ayrıca oku


Ticaret Cumhuriyeti uygulaması





Faiz oranı ve tahvil devrimi





Edinilen bilgiye göre HHLA hissedarları birkaç gün içinde MSC’den somut bir satın alma teklifi alacak. Hamburg Ekonomik İşler Senatörü Melanie Leonhard, MSC’nin patronu ile FAZ’da yapılan ortak bir röportajda, ortak yatırım taahhüdünün bu teklifin bir parçası olacağını söyledi. SPD’li siyasetçi, “Ayrıca her üç, beş, on yılda bir kısa, orta ve uzun vadeli yatırım planlamasını belirlememiz konusunda da anlaştık” dedi.








Perspektifin Hamburg’un çok ötesine geçmesi gerektiğine dikkat çekti: “HHLA’nın Hamburg’daki liman şirketinden çok daha fazlası olması önemli. Örneğin Baltıklar ve Akdeniz’de kalkınma fırsatları var. Ve HHLA, zor ekonomik zamanlarda istikrar sağlayıcı bir etkiye sahip olan intermodal taşımacılıkta gerçekten güçlü. Tüm bunları güçlendirmek geleceğe yönelik bir görevdir.”


ayrıca oku


Bakanlığınız hükümetin dijitalleşmesine ilişkin genel bir bakışa sahip değil: İçişleri Bakanı Nancy Faeser (SPD)






Hafta sonu, Hamburg CDU eyalet lideri Dennis Thering, Hamburg eyalet hükümetinin davranışını eleştirdi. Senato’yu bir “kaos gücü” olarak nitelendirdi. 39 yaşındaki oyuncu, iş merkezi olarak Hamburg’a gelince, SPD ve Yeşiller’in “son derece beceriksiz” olduğunu söyledi. Örneğin Thering, nakliye şirketi MSC’nin liman lojistik şirketi HHLA’ya planlanan girişinin bir pelerin ve hançer operasyonu olduğunu söyledi. Hamburg limanında vatandaşların katılımı olmadan, halkın katılımı olmadan, önemli oyuncuların katılımı olmadan HHLA’nın bir kısmı MSC nakliye şirketine satıldı.