kamil şeker
New member
Ocak ayında, Toyota Mobilite yazılım iştiraki “Toyota tarafından Dokuma”, Japon roket yapımcısı Interstellar Technologies'e 44 milyon dolar yatırım yaptığını söyledi. Rakip Honda Düşük Dünya Yörünge Uydularını uzaya fırlatmak için 2019'dan beri tescilli bir yeniden kullanılabilir roket geliştiriyor. Çinli otomobil üreticisi Geely Holding Group, Tesla Rakip, kendi uydularını üretmek için 326 milyon dolar yatırım yaptı.
“Bu uydular ne için kullanılacak ve zaten ne için kullanılacaklar?” dedi Micah Walter Range, danışmanlık şirketi Caelus Partners'ın başkanı. “Bazıları otomobiller için navigasyon hizmetlerini iyileştirmek için. Bazıları haritalamak için. Otonom araçlar için yolda biraz daha ihtiyaç duyulacağını düşünüyorsanız, yolda neler olup bittiğine dair tam farkındalığa sahip olmak inanılmaz derecede değerlidir.”
Günümüzde otomobiller izleme ve konum, yazılım güncellemeleri ve uydu radyosu gibi eğlence için uydu bağlantısı kullanıyor. Ancak arabalar gittikçe daha fazla bağlantılı hale geldikçe, otomobil üreticileri bunu mümkün kılmak için altyapıya ihtiyaç duyarlar. İşte burada uydular ve onları fırlatmak için gereken roketler devreye giriyor. Yakın tarihli bir raporda, 2030 yılına kadar bağlı araçların otomobil üreticileri ve tedarikçiler için yıllık 742 milyar dolarlık gelir fırsatı olabileceğini tahmin ediyor.
“Akıllı telefon dünyasında, Elma tek bir cihaz satışından o cihazın ömrü boyunca sağlanabilecek ek hizmetlere geçiyor, “dedi Walter-Range.” Yani bir araba için aynı anlaşma. Bilirsiniz, o arabayı sattığınızda, hizmet sunarak alabileceğiniz ek gelir akışları var mı? Bu hizmetlerin bazıları uzaydan teslim edilebilir. “
Bir model, gelişmiş sürücü yardım sistemleri için abonelikleri şarj etmektir. Genel Motorlar'Super Cruise, aracın otomatik olarak yönlendirilmesi ve arabayı bir şeritte ortada tutması için GPS uydularından kameralar, sensörler ve gerçek zamanlı konum ve harita verilerini kullanır. Şirketin dördüncü çeyrek kazanç raporunda GM CEO'su Mary Barra, şirketin önümüzdeki beş yıl içinde Super Cruise'un şirket için yıllık gelir elde etmesini beklediğini söyledi.
Otomobil üreticilerinin ve otomobil şirketlerinin birbirinden nasıl faydalanabileceğini öğrenmek için videoyu izleyin.
“Bu uydular ne için kullanılacak ve zaten ne için kullanılacaklar?” dedi Micah Walter Range, danışmanlık şirketi Caelus Partners'ın başkanı. “Bazıları otomobiller için navigasyon hizmetlerini iyileştirmek için. Bazıları haritalamak için. Otonom araçlar için yolda biraz daha ihtiyaç duyulacağını düşünüyorsanız, yolda neler olup bittiğine dair tam farkındalığa sahip olmak inanılmaz derecede değerlidir.”
Günümüzde otomobiller izleme ve konum, yazılım güncellemeleri ve uydu radyosu gibi eğlence için uydu bağlantısı kullanıyor. Ancak arabalar gittikçe daha fazla bağlantılı hale geldikçe, otomobil üreticileri bunu mümkün kılmak için altyapıya ihtiyaç duyarlar. İşte burada uydular ve onları fırlatmak için gereken roketler devreye giriyor. Yakın tarihli bir raporda, 2030 yılına kadar bağlı araçların otomobil üreticileri ve tedarikçiler için yıllık 742 milyar dolarlık gelir fırsatı olabileceğini tahmin ediyor.
“Akıllı telefon dünyasında, Elma tek bir cihaz satışından o cihazın ömrü boyunca sağlanabilecek ek hizmetlere geçiyor, “dedi Walter-Range.” Yani bir araba için aynı anlaşma. Bilirsiniz, o arabayı sattığınızda, hizmet sunarak alabileceğiniz ek gelir akışları var mı? Bu hizmetlerin bazıları uzaydan teslim edilebilir. “
Bir model, gelişmiş sürücü yardım sistemleri için abonelikleri şarj etmektir. Genel Motorlar'Super Cruise, aracın otomatik olarak yönlendirilmesi ve arabayı bir şeritte ortada tutması için GPS uydularından kameralar, sensörler ve gerçek zamanlı konum ve harita verilerini kullanır. Şirketin dördüncü çeyrek kazanç raporunda GM CEO'su Mary Barra, şirketin önümüzdeki beş yıl içinde Super Cruise'un şirket için yıllık gelir elde etmesini beklediğini söyledi.
Otomobil üreticilerinin ve otomobil şirketlerinin birbirinden nasıl faydalanabileceğini öğrenmek için videoyu izleyin.