kamil şeker
New member
Hamburg Hurda arabalar
Belediye terk edilmiş arabaları hurdaya çıkarmak için yüzbinlerce avro ödüyor
Şu an: 10:19| Okuma süresi: 2 dakika
Hurda arabalar bir araba hurdacısında yüksek bir rafta
Kaynak: dpa/Friso Gentsch
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Hamburg'da eski ve ruhsatsız arabalar genellikle yol kenarlarında bırakılıyor. Eğer sahipleri kaldırmazsa çekici gelecek. Çoğu zaman hurda presine gider. Maliyeti.
DHamburg şehri, son beş yılda ruhsatı iptal edilen ve sokağa bırakılan arabalara el konulması ve hurdaya çıkarılması için neredeyse bir milyon avro harcadı. Senato'nun CDU parlamento grubundan gelen yazılı küçük bir soruya verdiği yanıtta, bu tür 2.170 aracın hurdaya çıkarılmasının 2019 ile 2023 yılları arasında 397.000 avroluk bir maliyete yol açtığı belirtiliyor. Ele geçirilen arabaların çekilmesi ve depolanması aynı dönemde yaklaşık 579.000 avroya mal oldu.
ayrıca oku
CDU parlamento grubunun çevre politikası sözcüsü Sandro Kappe, “Hurda arabalar Hamburg'un kamusal alanında sorun olmaya devam ediyor” dedi. Alman Basın Ajansı'na verdiği demeçte, “2023 yılında 4.500'den fazla araç sahibinden ruhsatı iptal edilen araçlarını yollardan çekmesi istendi ve yol kenarında kalan araçlardan 930'u sonuçta çekilmek zorunda kaldı” dedi.
Kappe, 2021 yılından bu yana belediyenin el koyduğu hiçbir otomobilin açık artırmaya çıkarılmamasını eleştirdi. Senato'nun cevabına göre 2019 ve 2020'deki müzayedelerden 180 bin avro gelir elde edildi. Kappe, “Kırmızı-yeşil Senato, en azından daha fazla müzayede yoluyla ek gelir elde etmek yerine, çok para karşılığında hurdaya çıkarmayı tercih ediyor gibi görünüyor” diye eleştirdi. “Vergi mükelleflerinin parasının israfına son verilmeli!”
Sayıştay yalnızca kısmen memnun kaldı
Sayıştay ancak bu hafta başında şehrin ve şirketlerinin yıllık mali tablolarını inceledi. Denetçiler bütçe yönetiminden yalnızca kısmen memnun kaldılar: Açıkça talep planlaması olmayan birçok yeni otoriteyi, çürüyen köprüleri, yetersiz inşaat planlamasını ve vergilerin geç tahsil edilmesini eleştirdiler.
ayrıca oku
Çevre otoritesi özel olarak anıldı: 2021/22 bütçesi, çevre otoritesi (BUKEA) için 123 yeni pozisyonun oluşturulmasını sağladı – bunların 50'si iklim planının uygulanmasına yönelikti. Schulz, burada otoritenin bireysel pozisyonların yaratılmasının altında yatan spesifik hususlara ilişkin “bir örnek bile” sunamayacağını söyledi. “Siyasi olarak belirlenen göreve yapılan resmi atıf ve belgelerin tamamen bulunmaması tek bir sonuca varılmasına izin veriyor: Bu pozisyonlar için personel ihtiyaç değerlendirmesi yoktu.”
Pozisyonların çoğu A13 ve E13 maaş gruplarında daha yüksek maaş alıyordu. Schulz, bunun sınıflandırma söz konusu olduğunda konum değerlendirmesini daha da önemli hale getirdiğini söyledi. Ancak BUKEA yeni görevlerden 97'si için bunu gerçekleştirmedi.”
Belediye terk edilmiş arabaları hurdaya çıkarmak için yüzbinlerce avro ödüyor
Şu an: 10:19| Okuma süresi: 2 dakika
Hurda arabalar bir araba hurdacısında yüksek bir rafta
Kaynak: dpa/Friso Gentsch
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Hamburg'da eski ve ruhsatsız arabalar genellikle yol kenarlarında bırakılıyor. Eğer sahipleri kaldırmazsa çekici gelecek. Çoğu zaman hurda presine gider. Maliyeti.
DHamburg şehri, son beş yılda ruhsatı iptal edilen ve sokağa bırakılan arabalara el konulması ve hurdaya çıkarılması için neredeyse bir milyon avro harcadı. Senato'nun CDU parlamento grubundan gelen yazılı küçük bir soruya verdiği yanıtta, bu tür 2.170 aracın hurdaya çıkarılmasının 2019 ile 2023 yılları arasında 397.000 avroluk bir maliyete yol açtığı belirtiliyor. Ele geçirilen arabaların çekilmesi ve depolanması aynı dönemde yaklaşık 579.000 avroya mal oldu.
ayrıca oku
CDU parlamento grubunun çevre politikası sözcüsü Sandro Kappe, “Hurda arabalar Hamburg'un kamusal alanında sorun olmaya devam ediyor” dedi. Alman Basın Ajansı'na verdiği demeçte, “2023 yılında 4.500'den fazla araç sahibinden ruhsatı iptal edilen araçlarını yollardan çekmesi istendi ve yol kenarında kalan araçlardan 930'u sonuçta çekilmek zorunda kaldı” dedi.
Kappe, 2021 yılından bu yana belediyenin el koyduğu hiçbir otomobilin açık artırmaya çıkarılmamasını eleştirdi. Senato'nun cevabına göre 2019 ve 2020'deki müzayedelerden 180 bin avro gelir elde edildi. Kappe, “Kırmızı-yeşil Senato, en azından daha fazla müzayede yoluyla ek gelir elde etmek yerine, çok para karşılığında hurdaya çıkarmayı tercih ediyor gibi görünüyor” diye eleştirdi. “Vergi mükelleflerinin parasının israfına son verilmeli!”
Sayıştay yalnızca kısmen memnun kaldı
Sayıştay ancak bu hafta başında şehrin ve şirketlerinin yıllık mali tablolarını inceledi. Denetçiler bütçe yönetiminden yalnızca kısmen memnun kaldılar: Açıkça talep planlaması olmayan birçok yeni otoriteyi, çürüyen köprüleri, yetersiz inşaat planlamasını ve vergilerin geç tahsil edilmesini eleştirdiler.
ayrıca oku
Çevre otoritesi özel olarak anıldı: 2021/22 bütçesi, çevre otoritesi (BUKEA) için 123 yeni pozisyonun oluşturulmasını sağladı – bunların 50'si iklim planının uygulanmasına yönelikti. Schulz, burada otoritenin bireysel pozisyonların yaratılmasının altında yatan spesifik hususlara ilişkin “bir örnek bile” sunamayacağını söyledi. “Siyasi olarak belirlenen göreve yapılan resmi atıf ve belgelerin tamamen bulunmaması tek bir sonuca varılmasına izin veriyor: Bu pozisyonlar için personel ihtiyaç değerlendirmesi yoktu.”
Pozisyonların çoğu A13 ve E13 maaş gruplarında daha yüksek maaş alıyordu. Schulz, bunun sınıflandırma söz konusu olduğunda konum değerlendirmesini daha da önemli hale getirdiğini söyledi. Ancak BUKEA yeni görevlerden 97'si için bunu gerçekleştirmedi.”