kamil şeker
New member
Jeep Wagoneer S Trailhawk EV konsepti
Michael Wayland / CNBC
Auburn Hills, Michigan – Stellantis Otomobil üreticisi, karını artırmak için mükemmel Amerikan SUV markasından yararlanmaya çalışırken, önümüzdeki üç yıl içinde Jeep araçlarının satışlarını dünya çapında %50 artırmayı bekliyor.
Trans-Atlantik otomobil üreticisi Perşembe günü yaptığı açıklamada, üretim ve satışlarını 2027 yılına kadar kabaca 1,5 milyon adede çıkaracağını söyledi. Şirket bunu gerçekleştirmek için araç ve güç aktarma organı tekliflerini artıracak.
Stellantis CEO'su Carlos Tavares Perşembe günü Stellantis'in Kuzey Amerika genel merkezinde yatırımcılara “Jeep markası her yerde yerel bir kahraman olabilir” dedi. “Jeep'in üretim ayak izini güçlendireceğiz.”
Jeep CEO'su Antonio Filosa, Jeep'in araç isim plakalarını 2027 yılına kadar 10'dan 13'e çıkarmayı planladığını söyledi. Bu araçlar, geleneksel içten yanmalı motor, hibrit, genişletilmiş menzilli/plug-in hibrit elektrikli ve tamamı elektrikli olmak üzere 27 farklı güç aktarım mekanizması seçeneği içerecek. Şu anda 18'den bu yana.
Filosa, stratejisinin üç temel dayanağını özetleyerek “Büyümek istiyoruz” dedi: güç aktarma organlarının müşterinin seçimi, artan pazar kapsamı ve küreselleşme.
Beklenen büyümenin büyük bir kısmı, markanın geçen yıl yaklaşık 700.000 adetten 2027 yılına kadar 1 milyon adede kadar satış yapmayı hedeflediği Kuzey Amerika'da hedefleniyor.
Dışarıyı gösteren oklar
Jeep'in yakın zamanda tanıtılan Wagoneer S EV'yi bu yılın sonlarında piyasaya sürmesi ve ardından Jeep Wrangler'dan ilham alan Recon adlı arazi aracını piyasaya sürmesi bekleniyor. Üretimi durdurulan, gazla çalışan Cherokee SUV'un yerine gelecek yıl için yeni, isimsiz bir orta boy SUV planlanıyor. Jeep ayrıca mevcut Wagoneer ve Grand Wagoneer büyük SUV'larının eklenti versiyonlarını da planlıyor.
Şirketin yatırımcı grubuna göre 2027 yılına kadar yaklaşık 25.000 dolarlık bir Jeep Renegade EV bekleniyor. Tavares geçen ay böyle bir aracın ABD'ye “çok yakında” geleceğini duyurmuştu.
New York Menkul Kıymetler Borsası, 31 Mayıs 2024'te The Jeep Brand'i (NYSE: STLA) podyuma davet ediyor. Bu olayı onurlandırmak için, NYSE Grubu Başkanı Lynn Martin'in de katıldığı İcra Kurulu Başkanı Antonio Filosa, Açılış Zili'ni çalıyor® .
New York Borsası
Yaklaşık 25.000 $ karşılığında yeni bir EV sunmak uzun süredir Stellantis, Tesla ve diğerleri gibi otomobil üreticilerinin hedefi olmuştur. Böyle bir aracın önemi, BYD ve Nio gibi Çinli otomobil üreticilerinin Çin dışında daha ucuz elektrikli araç satışlarını artırmasıyla daha da belirginleşti.
Bu yılın ilk çeyreğinde Jeep'in satışları, bir önceki yılın aynı dönemine göre %47 artışla 31.750 adete ulaştı. Marka, geçen yıl 2022'ye göre %6 düşüşle yaklaşık 643.000 araç sattı. Jeep, 2023'te Stellantis'in ABD satışlarının %42'sini temsil etti.
CNBC PRO'nun bu özel etkinliklerini kaçırmayın
Michael Wayland / CNBC
Auburn Hills, Michigan – Stellantis Otomobil üreticisi, karını artırmak için mükemmel Amerikan SUV markasından yararlanmaya çalışırken, önümüzdeki üç yıl içinde Jeep araçlarının satışlarını dünya çapında %50 artırmayı bekliyor.
Trans-Atlantik otomobil üreticisi Perşembe günü yaptığı açıklamada, üretim ve satışlarını 2027 yılına kadar kabaca 1,5 milyon adede çıkaracağını söyledi. Şirket bunu gerçekleştirmek için araç ve güç aktarma organı tekliflerini artıracak.
Stellantis CEO'su Carlos Tavares Perşembe günü Stellantis'in Kuzey Amerika genel merkezinde yatırımcılara “Jeep markası her yerde yerel bir kahraman olabilir” dedi. “Jeep'in üretim ayak izini güçlendireceğiz.”
Jeep CEO'su Antonio Filosa, Jeep'in araç isim plakalarını 2027 yılına kadar 10'dan 13'e çıkarmayı planladığını söyledi. Bu araçlar, geleneksel içten yanmalı motor, hibrit, genişletilmiş menzilli/plug-in hibrit elektrikli ve tamamı elektrikli olmak üzere 27 farklı güç aktarım mekanizması seçeneği içerecek. Şu anda 18'den bu yana.
Filosa, stratejisinin üç temel dayanağını özetleyerek “Büyümek istiyoruz” dedi: güç aktarma organlarının müşterinin seçimi, artan pazar kapsamı ve küreselleşme.
Beklenen büyümenin büyük bir kısmı, markanın geçen yıl yaklaşık 700.000 adetten 2027 yılına kadar 1 milyon adede kadar satış yapmayı hedeflediği Kuzey Amerika'da hedefleniyor.
Dışarıyı gösteren oklar
Jeep'in yakın zamanda tanıtılan Wagoneer S EV'yi bu yılın sonlarında piyasaya sürmesi ve ardından Jeep Wrangler'dan ilham alan Recon adlı arazi aracını piyasaya sürmesi bekleniyor. Üretimi durdurulan, gazla çalışan Cherokee SUV'un yerine gelecek yıl için yeni, isimsiz bir orta boy SUV planlanıyor. Jeep ayrıca mevcut Wagoneer ve Grand Wagoneer büyük SUV'larının eklenti versiyonlarını da planlıyor.
Şirketin yatırımcı grubuna göre 2027 yılına kadar yaklaşık 25.000 dolarlık bir Jeep Renegade EV bekleniyor. Tavares geçen ay böyle bir aracın ABD'ye “çok yakında” geleceğini duyurmuştu.
New York Menkul Kıymetler Borsası, 31 Mayıs 2024'te The Jeep Brand'i (NYSE: STLA) podyuma davet ediyor. Bu olayı onurlandırmak için, NYSE Grubu Başkanı Lynn Martin'in de katıldığı İcra Kurulu Başkanı Antonio Filosa, Açılış Zili'ni çalıyor® .
New York Borsası
Yaklaşık 25.000 $ karşılığında yeni bir EV sunmak uzun süredir Stellantis, Tesla ve diğerleri gibi otomobil üreticilerinin hedefi olmuştur. Böyle bir aracın önemi, BYD ve Nio gibi Çinli otomobil üreticilerinin Çin dışında daha ucuz elektrikli araç satışlarını artırmasıyla daha da belirginleşti.
Bu yılın ilk çeyreğinde Jeep'in satışları, bir önceki yılın aynı dönemine göre %47 artışla 31.750 adete ulaştı. Marka, geçen yıl 2022'ye göre %6 düşüşle yaklaşık 643.000 araç sattı. Jeep, 2023'te Stellantis'in ABD satışlarının %42'sini temsil etti.
CNBC PRO'nun bu özel etkinliklerini kaçırmayın