kamil şeker
New member
Hamburg liman ekonomisi
HHLA patronu, A26 Doğu’nun vazgeçilmez olduğunu düşünüyor
Durum: 12:59| Okuma süresi: 3 dakika
Angela Titzrath, HHLA’nın CEO’su
Kaynak: Bertold Fabricius/DÜNYA
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Angela Titzrath, limanın hem yeni otobana hem de yeni bir Köhlbrand geçidine ihtiyacı olduğunu söylüyor. 2022’de birçok kriz nedeniyle grup kârı düşecek. Hamburg yine de 44 milyon avroluk temettü almalı.
BPlanlanan yeni A26 Ost otoyolunun limanın işletilmesi açısından ne kadar önemli olduğu sorusuna Angela Titzrath tereddüt etmiyor. Perşembe günü yıllık rakamların sunulduğu liman ve lojistik grubu HHLA’nın CEO’su, “Aksine, liman için A26’nın gerekli olmadığını doğrulayamam” dedi. Titzrath, sınırlı federal fonlar göz önüne alındığında, limanın güney ucundaki A26 Doğu’ya mı yoksa daha kuzeyde Köhlbrand’ın yeni bir geçişine mi tercih edilmeli sorusuna da net bir cevap verdi: “Hamburg Limanı ikisine de ihtiyacı var.”
Tartışma bu hafta, SPD’li siyasetçi Bettina Hagedorn’un A26 East için yaklaşık iki milyar avro ve eskiyen köprünün yerini alacak yeni bir Köhlbrand geçidi için beş milyar avroya kadar finansmanı sorgulamasının ardından yeniden alevlendi. Hagedorn, Federal Meclis Bütçe Komisyonu Başkan Yardımcısıdır. Patriotic Society’deki aynı etkinlikte, Hamburg Liman İşletmecileri Derneği (UVHH) Başkanı Gunther Bonz, A26’nın liman trafiğini rahatlatmak için gerekli olmadığını, her şeyden önce bir bütün olarak daha büyük Hamburg ulaşım sistemi için gerekli olduğunu söyledi.
ayrıca oku
Hamburg Limanı Bund’a saldırdı
ayrıca oku
HHLA patronu için, Hamburg ve çevresindeki ulaşım yollarıyla ilgili tartışmalar, bir dizi siyasi, teknolojik ve ekonomik şantiyeden sadece biri. Pandemi, Rusya’nın Ukrayna’ya karşı saldırgan savaşı ve iklim değişikliği gibi parlak dünya krizlerinin ortasında, Titzrath ve yönetim kurulu, yüzde 69’u Hamburg kentine ait olan grubu tamamen yeniden yapılandırıyor. Uluslararası olarak HHLA, 2022’de yaklaşık 1.800’ü Hamburg’da olmak üzere 6.650 kişiyi istihdam etti.
Yönetim, HHLA’yı entegre bir Avrupa lojistik grubuna dönüştürmek için yıllardır çalışıyor: Trieste, İtalya veya Tallinn, Estonya gibi terminallerdeki yeni holdinglerle, Metrans iştirakindeki Avrupa demiryolu taşımacılığı ağının sürekli genişletilmesiyle, Örneğin, Çin devletine ait denizcilik grubu Cosco’nun Tollerort’taki Hamburg konteyner terminalinde planlanan azınlık payı aracılığıyla uluslararası Bağlantıların güçlendirilmesi. Ancak HHLA, Çin’in yüzde 24,9’luk hissesinin Federal Ekonomi Bakanlığı’ndan onayını bekliyor.
Geçtiğimiz yıl, HHLA satışlarında yüzde 7,7 artışla 1,6 milyar Euro’ya, işletme karı (EBIT) yüzde 3,4 düşüşle 220 milyon Euro’ya ve konteyner hacmi yüzde 7,9 düşüşle yaklaşık 6,4 milyon konteynere ulaştı. birimleri (TEU), tüm rakamlar 2021 ile karşılaştırılmıştır. Konteyner hacmindeki keskin düşüş, Ukrayna’nın Odessa kentindeki HHLA terminalinin kapanmasıyla da ilgilidir. HHLA’nın üç Hamburg konteyner terminalinde, yine savaşın ve pandeminin sonuçları nedeniyle üretim yaklaşık yüzde dört düşerek yaklaşık 6,1 milyon TEU’ya düştü. 2022 için HHLA, Hamburg şehrine yaklaşık 44 milyon avro döviz ödemek istiyor.
ayrıca oku
ayrıca oku
Titzrath, “HHLA iyi bir sonuç elde etti ve böylece etkinliğini gösterdi” dedi. “Önümüzde pek çok belirsizliği beraberinde getiren bir yıl daha var.” Yönetim Kurulu, bu yıl için 2022 seviyesinde satış ve 160 ila 190 milyon avro arasında bir faaliyet sonucu bekliyor. HHLA, Odessa’daki terminalde kalmaya devam etmeyi planlıyor. Trieste ile Ukrayna arasındaki bir kara köprüsü, ülkeye yardım malzemeleri sağlanmasına ve ayçiçeği çekirdeği ve yağ gibi tarım ürünlerinin ihraç edilmesine yardımcı oldu. Buna karşılık, Odessa limanı Ukrayna’nın dışındaki “tahıl köprüsüne” katkıda bulunuyor.
HHLA patronu, A26 Doğu’nun vazgeçilmez olduğunu düşünüyor
Durum: 12:59| Okuma süresi: 3 dakika
Angela Titzrath, HHLA’nın CEO’su
Kaynak: Bertold Fabricius/DÜNYA
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Angela Titzrath, limanın hem yeni otobana hem de yeni bir Köhlbrand geçidine ihtiyacı olduğunu söylüyor. 2022’de birçok kriz nedeniyle grup kârı düşecek. Hamburg yine de 44 milyon avroluk temettü almalı.
BPlanlanan yeni A26 Ost otoyolunun limanın işletilmesi açısından ne kadar önemli olduğu sorusuna Angela Titzrath tereddüt etmiyor. Perşembe günü yıllık rakamların sunulduğu liman ve lojistik grubu HHLA’nın CEO’su, “Aksine, liman için A26’nın gerekli olmadığını doğrulayamam” dedi. Titzrath, sınırlı federal fonlar göz önüne alındığında, limanın güney ucundaki A26 Doğu’ya mı yoksa daha kuzeyde Köhlbrand’ın yeni bir geçişine mi tercih edilmeli sorusuna da net bir cevap verdi: “Hamburg Limanı ikisine de ihtiyacı var.”
Tartışma bu hafta, SPD’li siyasetçi Bettina Hagedorn’un A26 East için yaklaşık iki milyar avro ve eskiyen köprünün yerini alacak yeni bir Köhlbrand geçidi için beş milyar avroya kadar finansmanı sorgulamasının ardından yeniden alevlendi. Hagedorn, Federal Meclis Bütçe Komisyonu Başkan Yardımcısıdır. Patriotic Society’deki aynı etkinlikte, Hamburg Liman İşletmecileri Derneği (UVHH) Başkanı Gunther Bonz, A26’nın liman trafiğini rahatlatmak için gerekli olmadığını, her şeyden önce bir bütün olarak daha büyük Hamburg ulaşım sistemi için gerekli olduğunu söyledi.
ayrıca oku
Hamburg Limanı Bund’a saldırdı
ayrıca oku
HHLA patronu için, Hamburg ve çevresindeki ulaşım yollarıyla ilgili tartışmalar, bir dizi siyasi, teknolojik ve ekonomik şantiyeden sadece biri. Pandemi, Rusya’nın Ukrayna’ya karşı saldırgan savaşı ve iklim değişikliği gibi parlak dünya krizlerinin ortasında, Titzrath ve yönetim kurulu, yüzde 69’u Hamburg kentine ait olan grubu tamamen yeniden yapılandırıyor. Uluslararası olarak HHLA, 2022’de yaklaşık 1.800’ü Hamburg’da olmak üzere 6.650 kişiyi istihdam etti.
Yönetim, HHLA’yı entegre bir Avrupa lojistik grubuna dönüştürmek için yıllardır çalışıyor: Trieste, İtalya veya Tallinn, Estonya gibi terminallerdeki yeni holdinglerle, Metrans iştirakindeki Avrupa demiryolu taşımacılığı ağının sürekli genişletilmesiyle, Örneğin, Çin devletine ait denizcilik grubu Cosco’nun Tollerort’taki Hamburg konteyner terminalinde planlanan azınlık payı aracılığıyla uluslararası Bağlantıların güçlendirilmesi. Ancak HHLA, Çin’in yüzde 24,9’luk hissesinin Federal Ekonomi Bakanlığı’ndan onayını bekliyor.
Geçtiğimiz yıl, HHLA satışlarında yüzde 7,7 artışla 1,6 milyar Euro’ya, işletme karı (EBIT) yüzde 3,4 düşüşle 220 milyon Euro’ya ve konteyner hacmi yüzde 7,9 düşüşle yaklaşık 6,4 milyon konteynere ulaştı. birimleri (TEU), tüm rakamlar 2021 ile karşılaştırılmıştır. Konteyner hacmindeki keskin düşüş, Ukrayna’nın Odessa kentindeki HHLA terminalinin kapanmasıyla da ilgilidir. HHLA’nın üç Hamburg konteyner terminalinde, yine savaşın ve pandeminin sonuçları nedeniyle üretim yaklaşık yüzde dört düşerek yaklaşık 6,1 milyon TEU’ya düştü. 2022 için HHLA, Hamburg şehrine yaklaşık 44 milyon avro döviz ödemek istiyor.
ayrıca oku
ayrıca oku
Titzrath, “HHLA iyi bir sonuç elde etti ve böylece etkinliğini gösterdi” dedi. “Önümüzde pek çok belirsizliği beraberinde getiren bir yıl daha var.” Yönetim Kurulu, bu yıl için 2022 seviyesinde satış ve 160 ila 190 milyon avro arasında bir faaliyet sonucu bekliyor. HHLA, Odessa’daki terminalde kalmaya devam etmeyi planlıyor. Trieste ile Ukrayna arasındaki bir kara köprüsü, ülkeye yardım malzemeleri sağlanmasına ve ayçiçeği çekirdeği ve yağ gibi tarım ürünlerinin ihraç edilmesine yardımcı oldu. Buna karşılık, Odessa limanı Ukrayna’nın dışındaki “tahıl köprüsüne” katkıda bulunuyor.