kamil şeker
New member
Hamburg prömiyer
Büyük oluklu demir senfonisi
Tarih: 8 Şubat 2024| Okuma süresi: 3 dakika
Sanatçıların savaşı
Kaynak: Steve McNicholas
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Çarpıştığı ve takırdadığı yer: “Stomp”un sekiz nesne perküsyoncusu, enerjik, eğlenceli ritim şovlarıyla Kampnagel'deki konuk performans galasında izleyicileri memnun ediyor.
DGösteri, solo step dansından bir buçuk saat sonra cehennem gibi ses çıkarabilecek takırdayan çöp seslerine kadar gerilimi arttırıyor. “Stomp” Kampnagel'e yeni bir programla konuk oldu ve çarşamba günkü galada tam anlamıyla yerini aldı. Sekiz güçlü sanatçı ve davulcunun gündelik nesneler üzerinde yarattığı ritmik unsurlar, 33 yıl öncesine göre çok daha sofistike; grubun geçmişi artık bu kadar eskilere dayanıyor.
Tükenmez kalem dişlerinin arasında tıkırdıyor
Stomp'un neredeyse eşanlamlı olduğu nesne perküsyonu, büyük sahnede bile küçük unsurları dışarıda bırakmaz. Kibrit kutuları küçük ama iyi ses çıkaran gövdelerdir; tıpkı tükenmez kalemle üzerlerine tıkladığınızda kendi dişleriniz gibi ve aşırıya kaçmayın. Diğer nesneler, örneğin şişirilmiş traktör lastiği boruları gibi seçenekleri araştırılırsa önemli ölçüde daha fazla hasarı tolere edebilir. Temel olarak Stomp'un çok farklı ritimler için kullandığı üç büyük nesne alanı ayırt edilebilir.
İlk olarak, el fırçaları ve faraşlardan süpürgelere ve çöp kutularına, drenaj tahtaları ve lavaboda su bulunan tüm ankastre mutfak lavabolarına kadar uzanan ve sanatçıların oyununda melodik unsurlara bile olanak tanıyan klasik ev aletleri yelpazesi var. İçinden su akan bir kabın üzerine bir çubuğa vurursanız, perde doğal olarak değişir. Yerdeki el fırçaları, tamburun kenarındaki tambur fırçaları gibi ses çıkarabilir – en azından birisi daha önce sahneye zımpara kağıdı etkisi yaratan kum serpmişse. Üzerinden kayan ayakkabı tabanları da ayırt edici bir ses çıkarır.
Hurdada ritim var
İkincisi, boş yağ bidonlarından çıplak araba jantlarına, sokak tabelalarına, yangın söndürücülere ve çöplere kadar metal ve sert plastikten yapılmış kulağa hoş gelen her şeyi, çıngırakları, takırdamaları, takırdamaları ve çatlakları bulabileceğiniz hurdalıklar alanı var. kutular. Namlu ile kapağı arasında kesin bir ayrım yapılmalıdır; bunlar iki farklı alettir. Gösterinin öne çıkan noktalarından biri de hiç şüphesiz büyük davul topluluklarının bu araçlarla yeniden canlandırılması. Davulcular bazen büyük oluklu demir duvarların önünde iplere asılırken, aynı zamanda geleneksel olarak ayakta duran diğerleri de onlarla birlikte müzik yapıyor.
Ancak sanatçılar burada aynı zamanda meselenin sadece en karmaşık ritimler veya ses seviyesinden ibaret olmadığını da gösteriyorlar. Eğlenceli, büyük oluklu demir senfonisi sessiz, sallanan zil sesleriyle başlıyor ve sonunda aynı şekilde bitiyor. El becerisi, el becerisini ve enerjik dayanıklılığı tamamlar.
Bir grubun büyük sesi
Nesnelerin üçüncü alanı süpermarketten veya hırdavatçıdan geliyor ve çoklu vurmalı alışveriş arabalarından plastik su şişelerine ve içlerindeki ahşap kutulara kadar uzanıyor; bunlar en çok cajonu andırıyor. Çubuklardan çubuklara, borulara ve borulara kadar her türlü ton ağacı da bu segmente girmektedir.
Artık ritmik olarak yetenekli, kısmen çok kaslı ve kısmen hacimli sanatçılar kendilerini tam grup ritmiyle sınırlandırmıyorlar, ancak Stomp'un kurucuları Luke Cresswell ve Steve McNicholas da tüm gecenin koreografisini canlı ve esprili bir şekilde yaptılar – farklı oyuncuların etkileşimi de dahil olmak üzere prodüksiyon harika bir ritim.
Uçan perküsyoncular
Davul çalarken biraz beceriksiz olan ve katıksız hırsları nedeniyle her zaman yabancılaşan aptal August var. Sık sık eylem yapan, zaman zaman da darbelerine çığlıklarla eşlik eden fanatikler var. Ve Asya tarzı dövüş sahnelerinde çöp kutuları veya sopalarla perküsyon maceraperestlerine dönüşen sanatçılar. Hafta sonları günde iki kez yoğun gösteriler sergileyen topluluğun enerjisi tükenmez görünüyor. Heyecan verici bir akşam; seyirciler sahnedeki kadar mükemmel alkışlamasa bile.
Kampanyada “Stomp”, tarihler: 18 Şubat'a kadar
Büyük oluklu demir senfonisi
Tarih: 8 Şubat 2024| Okuma süresi: 3 dakika
Sanatçıların savaşı
Kaynak: Steve McNicholas
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Çarpıştığı ve takırdadığı yer: “Stomp”un sekiz nesne perküsyoncusu, enerjik, eğlenceli ritim şovlarıyla Kampnagel'deki konuk performans galasında izleyicileri memnun ediyor.
DGösteri, solo step dansından bir buçuk saat sonra cehennem gibi ses çıkarabilecek takırdayan çöp seslerine kadar gerilimi arttırıyor. “Stomp” Kampnagel'e yeni bir programla konuk oldu ve çarşamba günkü galada tam anlamıyla yerini aldı. Sekiz güçlü sanatçı ve davulcunun gündelik nesneler üzerinde yarattığı ritmik unsurlar, 33 yıl öncesine göre çok daha sofistike; grubun geçmişi artık bu kadar eskilere dayanıyor.
Tükenmez kalem dişlerinin arasında tıkırdıyor
Stomp'un neredeyse eşanlamlı olduğu nesne perküsyonu, büyük sahnede bile küçük unsurları dışarıda bırakmaz. Kibrit kutuları küçük ama iyi ses çıkaran gövdelerdir; tıpkı tükenmez kalemle üzerlerine tıkladığınızda kendi dişleriniz gibi ve aşırıya kaçmayın. Diğer nesneler, örneğin şişirilmiş traktör lastiği boruları gibi seçenekleri araştırılırsa önemli ölçüde daha fazla hasarı tolere edebilir. Temel olarak Stomp'un çok farklı ritimler için kullandığı üç büyük nesne alanı ayırt edilebilir.
İlk olarak, el fırçaları ve faraşlardan süpürgelere ve çöp kutularına, drenaj tahtaları ve lavaboda su bulunan tüm ankastre mutfak lavabolarına kadar uzanan ve sanatçıların oyununda melodik unsurlara bile olanak tanıyan klasik ev aletleri yelpazesi var. İçinden su akan bir kabın üzerine bir çubuğa vurursanız, perde doğal olarak değişir. Yerdeki el fırçaları, tamburun kenarındaki tambur fırçaları gibi ses çıkarabilir – en azından birisi daha önce sahneye zımpara kağıdı etkisi yaratan kum serpmişse. Üzerinden kayan ayakkabı tabanları da ayırt edici bir ses çıkarır.
Hurdada ritim var
İkincisi, boş yağ bidonlarından çıplak araba jantlarına, sokak tabelalarına, yangın söndürücülere ve çöplere kadar metal ve sert plastikten yapılmış kulağa hoş gelen her şeyi, çıngırakları, takırdamaları, takırdamaları ve çatlakları bulabileceğiniz hurdalıklar alanı var. kutular. Namlu ile kapağı arasında kesin bir ayrım yapılmalıdır; bunlar iki farklı alettir. Gösterinin öne çıkan noktalarından biri de hiç şüphesiz büyük davul topluluklarının bu araçlarla yeniden canlandırılması. Davulcular bazen büyük oluklu demir duvarların önünde iplere asılırken, aynı zamanda geleneksel olarak ayakta duran diğerleri de onlarla birlikte müzik yapıyor.
Ancak sanatçılar burada aynı zamanda meselenin sadece en karmaşık ritimler veya ses seviyesinden ibaret olmadığını da gösteriyorlar. Eğlenceli, büyük oluklu demir senfonisi sessiz, sallanan zil sesleriyle başlıyor ve sonunda aynı şekilde bitiyor. El becerisi, el becerisini ve enerjik dayanıklılığı tamamlar.
Bir grubun büyük sesi
Nesnelerin üçüncü alanı süpermarketten veya hırdavatçıdan geliyor ve çoklu vurmalı alışveriş arabalarından plastik su şişelerine ve içlerindeki ahşap kutulara kadar uzanıyor; bunlar en çok cajonu andırıyor. Çubuklardan çubuklara, borulara ve borulara kadar her türlü ton ağacı da bu segmente girmektedir.
Artık ritmik olarak yetenekli, kısmen çok kaslı ve kısmen hacimli sanatçılar kendilerini tam grup ritmiyle sınırlandırmıyorlar, ancak Stomp'un kurucuları Luke Cresswell ve Steve McNicholas da tüm gecenin koreografisini canlı ve esprili bir şekilde yaptılar – farklı oyuncuların etkileşimi de dahil olmak üzere prodüksiyon harika bir ritim.
Uçan perküsyoncular
Davul çalarken biraz beceriksiz olan ve katıksız hırsları nedeniyle her zaman yabancılaşan aptal August var. Sık sık eylem yapan, zaman zaman da darbelerine çığlıklarla eşlik eden fanatikler var. Ve Asya tarzı dövüş sahnelerinde çöp kutuları veya sopalarla perküsyon maceraperestlerine dönüşen sanatçılar. Hafta sonları günde iki kez yoğun gösteriler sergileyen topluluğun enerjisi tükenmez görünüyor. Heyecan verici bir akşam; seyirciler sahnedeki kadar mükemmel alkışlamasa bile.
Kampanyada “Stomp”, tarihler: 18 Şubat'a kadar