Ram neden efsanevi Hemi V-8 motorunu canlandırmak zorunda kaldı?

kamil şeker

New member
Amerikalı kamyonet alıcıları, emisyon gereksinimlerini ve elektrifikasyonunu sıkılaştırma çağına uyum sağlamakta zorlanıyor.

Stellantis – Ram Trucks, Jeep ve Dodge gibi markaların ana şirketi özellikle zorlaştı.

Şirket, Dodge Challenger and Charger ve RAM 1500 yarım tonluk pikap dahil olmak üzere popüler gaz destekli Hemi V-8 motorunu dizisinin çoğundan çıkardı. Ram hayranları isyan etti.

Bir çabada CEO'su Antonio Filosa, Ram'ı yönetmesi için yakın zamanda kurulan CEO Antonio Filosa'nın yeniden görevlendirildiği markayı canlandırın. Kuniskis ayrıca Reformlu Şirket İçi Performans Shop Street ve Racing Technology veya SRT de dahil olmak üzere tüm Kuzey Amerika markalarını denetliyor.

Kuniskis'in ilk hamlelerinden biri V-8'i 1500 kamyonetine geri getiriyor.

Ram Truck satışları, şirket 1500'deki motoru Hurricane adlı bir satır içi silindire geçirdiğinden beri her üç ayda bir düştü.

Jeep ve Ram markaları Stellantis için özellikle önemlidir. RBC Capital, otomobil üreticisinin kârının yaklaşık% 50'sinin bu iki markadan geldiğini tahmin ediyor.

Kuniskis, Hemi'nin düşmesinin her yıl en az 30.000 kamyon satışını kaybedeceğini söyledi.

“Kamyon segmentinde sadakat% 75 ila% 80 oranında koşarken, bu müşterilerin hiçbirini kaybetmek istemiyorsunuz” dedi.

Araba sahiplerini inceleyen bir şirket olan Autopacific'in başkanı ve baş analisti Ed Kim, yeni kasırga motoru ile bir araç sürdüğünü söyledi.

“Çok güzel bir motor,” dedi Kim. “Çok rafine. Çok pürüzsüz. Kağıt üzerinde her açıdan daha iyi – pek çok açıdan daha iyi.”

Ancak HEMI, RAM sahipleri arasında kasırganın yerini alamayacağı belirli bir marka adı ve itibarı vardı.

Kuniskis, “Herkes, Hemi'nin ne olduğunu bilmeseniz bile, terim,” dedi. “'Ah, bir hemi var.'”

Euro-Amerikan Fiat-Chrysler 2019'da Fransa'nın Groupe PSA ile birleştiğinde “daha yeşil” (daha yeşil ”-daha küçük motorlar kullanma ve elektrikli araçlara yatırım yapma kararı-PSA CEO'su Carlos Tavares yeni oluşan Stellantis'in yönetmesini aldı.

Bu değişikliklerden bazıları hayranları yabancılaştırdı.

“Yanlış insanlar Amerika'ya, Amerikalı meraklılarına, gitmek istemedikleri ve hala gitmek istemedikleri bir yöne rehberlik etmeye çalışıyorlardı,” dedi Central Texas Mopars için işe alım direktörü Mike Gresham, Chrysler veya Mopar Marka ailesi olarak kabul edilen arabalara adanmış bir otomobil kulübü – Jeep, Dod, Chryger gibi marka gibi.

Kim, kamyon performansını özellikle V-8 motor ve RAM ile ilişkilendiriyorlar. “Dedi. “Özellikle Ram müşterisi, gerçekten, gerçekten, o büyük Amerikan V-8'in kaputun altında olma fikrini gerçekten seviyor.”

Kuniskis, RAM alıcılarının yaklaşık% 40'ının er ya da geç HEMI motoruna yerleşmesini bekliyor.

Bu çok daha yüksek Ford-150 V-8, yaklaşık%25 alma oranı, ancak biraz daha düşük Genel Motorlar -Kuniskis'in bir dizel dışında GM'nin iki V-8 veya dört silindir seçeneği sunduğu gerçeğine atfedilen.

Ford F-150 alıcıları, kamyonun çoğu sürümünde bir V-8'i ücretsiz olarak değiştirebilir. RAM alıcıları, üst düzey sınırlı veya longhorn trimleri almadıkça fazladan 1.200 dolar ödemek zorundadır.

Kuniskis, birçok insanın Hemi'yi seçeceğini düşündüğünü söyledi.

“Hemi gerçekten sadece bir V-8 değil. Kendi başına bir marka. Bu bir şey haline geldi” dedi.

Daha fazla bilgi edinmek için videoyu izleyin.