kamil şeker
New member
Bir Gucci logosu 30 Mayıs 2025'te Washington DC'de mağazalarında sergileniyor.
Kevin Carter | Getty Images Haberleri | Getty Images
Fransız moda evi hisseleri Kering Pazartesi günü% 10'a kadar çıktı ve endüstri yabancı Luca de Meo'yu Grup CEO'su olarak atadı.
Kuşatmış markaların sahibi Gucci ve Saint Laurent, geri dönüş çabasının en son aşamasına giriyor.
Auto kıdemli De Meo'nun Renault CEO'su olarak ayrılması Pazar günü onaylandı ve Fransız otomobil üreticisi yaptığı açıklamada “otomotiv sektörü dışındaki yeni zorluklar üstlenmeye” adım attığını söyledi. 15 Temmuz'a kadar görevde kalacak.
De Meo'nun Kering'e taşınması ilk olarak Pazar günü Fransız gazetesi Le Figaro tarafından bildirildi. Kering, CNBC tarafından temasa geçtiğinde raporlar hakkında yorum yapmayı reddetti.
Yatırımcılar ve analistler raporları tezahürat ederken Kering hisseleri Londra zamanında 11: 25'e kadar% 9,7 artış gösteriyordu. Bu arada Renault hisseleri%7 düştü.
“Marka yönetimi ve pazarlama [de Meo’s] Bernstein analistleri Pazartesi günü bir notta yazdı. “
De Meo, 30 yılı aşkın bir süredir otomobil sektöründe çalışan güçlü bir geçmişe sahip olarak görülüyor, ToyotaFiat ve Volkswagen. İtalyanlar, dümende beş yıl boyunca Renault'un geri dönüşü ile büyük ölçüde kredilendirilir ve bu dönemde% 90'ın üzerinde hisse ile.
Stok Grafik simgesi
Kering
Lüks sektörün karşılaştığı zorluklar yine de büyük görünüyor, Kering en büyük laggards arasında alışveriş yapanlar, yıldız Gucci etiketiyle sevgiden düşüyor. Kering hisseleri son iki yılda% 60'ın üzerinde düştü ve Gucci'de bir dizi kar uyarısı ve tasarımcı değişiklikleriyle yola çıktı.
Kering'in şu anki CEO'su ve başkanı François-Henri Pinault, grubu kontrol eden ailenin bir üyesi, yirmi yıldır en iyi işleri gerçekleştirdi, ancak Reuters'e göre, kaynaklara atıfta bulunarak aktif olarak art arda çalışıyor. Kaynaklara göre Pinault'un başkan ve CEO'nun rollerini bölmeyi planladığı bildiriliyor. Başkan kalıp kalmayacağı belli değildi.
Citi'nin kıdemli özkaynak analisti Thomas Chauvet, De Meo'nun teknolojik yenilikleri kucaklaması ve markanın yüksekliği de dahil olmak üzere Renault geri dönüşünü övdü. Ancak, muhtemel yeni rolün zorluklarının önemli olacağını kaydetti.
“Lüks marka geri dönüşlerinin yürütülmesi, daha karmaşık, uzun, maliyetli ve çok daha az kamu piyasası dostu hale geldi, geçişte olanlardan ziyade en iyi markalar için tüketici tercihini yansıtıp daha fazla yatırım taahhüdünden önemli P&L bozulması.”
“Gucci ve Saint Laurent'te hala önemli miktarda çalışma var … her iki markayı da gençleştirmek ve grup için istikrarlı bir gelir ve nakit akışı yaratmak için önemli bir çoklu yeniden derecelendirme ile sonuçlanabilecek.”
Nisan ayında Kering, ilk çeyrek satışlarda yıllık% 14'lük bir düşüş kaydetti ve önümüzdeki makroekonomik rüzgarlara işaret etti. Gucci'de grup gelirlerinin neredeyse yarısını oluşturan satışlar, karşılaştırılabilir bir temelde% 25 düşerek kayıplara yol açtı.
Özellikle Gucci, tasarımları alışveriş yapanlarla lehine düştüğü için, bir zamanlar kazançlı Asya pazarında son zamanlarda yapılan bir gerilemenin zorlandığını gördü.
Yorum markasının servetini canlandırmak için Mart ayında Kering, Demna Gvasalia'yı Gucci'nin yeni sanat yönetmeni olarak atadı ve daha küçük etiket Balenciaga'dan dahili olarak katıldı. Bununla birlikte, önceki tasarımlarıyla ilişkili bir dizi tartışma, şimdiye kadar yatırımcılardan temkinli bir yanıt verdi. Tasarımlarının ilkbahar/yaz 2026 koleksiyonlarından itibaren yürürlüğe girmesi bekleniyor.
Kevin Carter | Getty Images Haberleri | Getty Images
Fransız moda evi hisseleri Kering Pazartesi günü% 10'a kadar çıktı ve endüstri yabancı Luca de Meo'yu Grup CEO'su olarak atadı.
Kuşatmış markaların sahibi Gucci ve Saint Laurent, geri dönüş çabasının en son aşamasına giriyor.
Auto kıdemli De Meo'nun Renault CEO'su olarak ayrılması Pazar günü onaylandı ve Fransız otomobil üreticisi yaptığı açıklamada “otomotiv sektörü dışındaki yeni zorluklar üstlenmeye” adım attığını söyledi. 15 Temmuz'a kadar görevde kalacak.
De Meo'nun Kering'e taşınması ilk olarak Pazar günü Fransız gazetesi Le Figaro tarafından bildirildi. Kering, CNBC tarafından temasa geçtiğinde raporlar hakkında yorum yapmayı reddetti.
Yatırımcılar ve analistler raporları tezahürat ederken Kering hisseleri Londra zamanında 11: 25'e kadar% 9,7 artış gösteriyordu. Bu arada Renault hisseleri%7 düştü.
“Marka yönetimi ve pazarlama [de Meo’s] Bernstein analistleri Pazartesi günü bir notta yazdı. “
De Meo, 30 yılı aşkın bir süredir otomobil sektöründe çalışan güçlü bir geçmişe sahip olarak görülüyor, ToyotaFiat ve Volkswagen. İtalyanlar, dümende beş yıl boyunca Renault'un geri dönüşü ile büyük ölçüde kredilendirilir ve bu dönemde% 90'ın üzerinde hisse ile.
Stok Grafik simgesi
Kering
Lüks sektörün karşılaştığı zorluklar yine de büyük görünüyor, Kering en büyük laggards arasında alışveriş yapanlar, yıldız Gucci etiketiyle sevgiden düşüyor. Kering hisseleri son iki yılda% 60'ın üzerinde düştü ve Gucci'de bir dizi kar uyarısı ve tasarımcı değişiklikleriyle yola çıktı.
Kering'in şu anki CEO'su ve başkanı François-Henri Pinault, grubu kontrol eden ailenin bir üyesi, yirmi yıldır en iyi işleri gerçekleştirdi, ancak Reuters'e göre, kaynaklara atıfta bulunarak aktif olarak art arda çalışıyor. Kaynaklara göre Pinault'un başkan ve CEO'nun rollerini bölmeyi planladığı bildiriliyor. Başkan kalıp kalmayacağı belli değildi.
Citi'nin kıdemli özkaynak analisti Thomas Chauvet, De Meo'nun teknolojik yenilikleri kucaklaması ve markanın yüksekliği de dahil olmak üzere Renault geri dönüşünü övdü. Ancak, muhtemel yeni rolün zorluklarının önemli olacağını kaydetti.
“Lüks marka geri dönüşlerinin yürütülmesi, daha karmaşık, uzun, maliyetli ve çok daha az kamu piyasası dostu hale geldi, geçişte olanlardan ziyade en iyi markalar için tüketici tercihini yansıtıp daha fazla yatırım taahhüdünden önemli P&L bozulması.”
“Gucci ve Saint Laurent'te hala önemli miktarda çalışma var … her iki markayı da gençleştirmek ve grup için istikrarlı bir gelir ve nakit akışı yaratmak için önemli bir çoklu yeniden derecelendirme ile sonuçlanabilecek.”
Nisan ayında Kering, ilk çeyrek satışlarda yıllık% 14'lük bir düşüş kaydetti ve önümüzdeki makroekonomik rüzgarlara işaret etti. Gucci'de grup gelirlerinin neredeyse yarısını oluşturan satışlar, karşılaştırılabilir bir temelde% 25 düşerek kayıplara yol açtı.
Özellikle Gucci, tasarımları alışveriş yapanlarla lehine düştüğü için, bir zamanlar kazançlı Asya pazarında son zamanlarda yapılan bir gerilemenin zorlandığını gördü.
Yorum markasının servetini canlandırmak için Mart ayında Kering, Demna Gvasalia'yı Gucci'nin yeni sanat yönetmeni olarak atadı ve daha küçük etiket Balenciaga'dan dahili olarak katıldı. Bununla birlikte, önceki tasarımlarıyla ilişkili bir dizi tartışma, şimdiye kadar yatırımcılardan temkinli bir yanıt verdi. Tasarımlarının ilkbahar/yaz 2026 koleksiyonlarından itibaren yürürlüğe girmesi bekleniyor.