kamil şeker
New member
Stellantis'in Ram 1500 Revolution akülü elektrikli konsept kamyoneti, 05 Ocak 2023'te Las Vegas, Nevada'da düzenlenen The Venetian Resort Las Vegas'ta düzenlenen CES 2023 sırasında Stellantis CEO'su Carlos Tavaras'ın açılış konuşmasında tanıtıldı.
Ethan Miller | Getty Images
DETROIT — Stellantis Trans-Atlantik otomobil üreticisi aracı test etmeye devam ederken, Ram tamamen elektrikli kamyonetinin lansmanını bu yıldan 2025'in ilk yarısına kadar erteliyor.
CEO Carlos Tavares Salı günü elektrikli kamyonun gecikmesine neyin sebep olduğuna ilişkin ayrıntıları açıklamayı reddetti; bunu bir elektrik jeneratörü ve bir gaz motoruyla donatılmış genişletilmiş menzilli “Ramcharger”ın takip etmesi bekleniyordu.
Tavares çevrimiçi bir basın toplantısında şunları söyledi: “Çok önemli miktarda iş yüküyle karşı karşıyayız ve ürünleri doğrulama şeklimizde çok ihtiyatlı olmak istiyoruz, bu yüzden acele etmiyoruz ve zirveyi yönettiğimizden emin oluyoruz.” etkinlik. “Acele etmek istemiyoruz. … Acele edip kalite açısından hata yapmaktansa, doğru şekilde doğrulamak için birkaç hafta daha beklemek daha iyidir. Şu anda yaptığımız da bu.”
Tamamen elektrikli pikapın bu yılın sonunda, ardından Ramcharger'ın 2025'in ilk çeyreğinde satışa çıkması bekleniyordu. Otomobil üreticisi, Ramcharger'ın zamanlamasını güncellemeyi reddetti.
Tavares, yeni kamyonlara geçmeden önce bu yıl sonuna kadar piyasaya sürülmesi beklenen Dodge Charger Daytona ve Jeep Wagoneer S EV'ler üzerindeki çalışmaların tamamlanması gerektiğini söyledi.
Stellantis'in yaklaşmakta olan elektrikli pikapları, şirketin daha büyük kamyonları ve Jeep SUV'ları için yeni “STLA Çerçeve platformu” üzerine inşa edilecek ilk kamyonetler olacak. İçten yanmalı motorlar ve hibritlerin yanı sıra piller, yakıt hücreleri ve menzili artırılmış elektrikli tahrik sistemleri kullanan elektrikli modellere sahip bir “çoklu enerji platformu” olması bekleniyor.
Stellantis, Ramcharger genişletilmiş menzilli elektrikli aracın, aküsü bitene ve 27 galonluk, 3,6 litrelik V6 motorla çalışan elektrikli yerleşik jeneratör araca güç sağlamak için devreye girene kadar sıfır emisyonlu bir EV olarak çalışabileceğini söyledi.
Otomobil üreticisi Salı günü, REV'in tek şarjla 500 mil menzile sahip olmasının yanı sıra Ramcharger'ın 690 mil'e kadar beklenen sınıfında lider menziline yönelik planlarını yeniden doğruladı.
Tavares, “Önümüzdeki ürünler arasında zirveyi yönetiyoruz” dedi. “[There’s a] Önümüzdeki birkaç ay içinde ABD pazarına büyük bir ürün akını gelecek.”
2024 Dodge Charger Daytona Scat Paketi EV
Atlatmak
Stellantis'in ABD EV saldırısı, otomobil üreticisi için uygun olmayan bir zamanda başlayacak, çünkü seçilen Başkan Donald Trump, Biden yönetiminin birçok hedefini ve tamamen elektrikli araçlara yönelik finansmanı düşürme veya kaldırma sözü verdi.
Geçtiğimiz hafta, Trump'ın geçiş ekibinin, daha geniş vergi reformu mevzuatının bir parçası olarak EV alımlarına yönelik 7.500 dolarlık tüketici vergisi kredisini kaldırmayı planladığı bildirildi. Bunu yapmak, Trump'ın bu tür teşviklerin ve EV girişimlerinin kaldırılmasına ilişkin kampanya yorumlarının yerine getirilmesini sağlayacaktır.
Hükümetleri EV düzenlemeleri nedeniyle eleştiren ancak aynı zamanda bunların faydalarını da öne çıkaran Tavares, şirketin Trump yönetimi tarafından yapılan her türlü değişikliğe “uyum sağlayacağını” söyledi.
Düzeltme: Stellantis, tamamen elektrikli Ram REV'in lansmanını bu yıldan 2025'e erteledi. Ramcharger kamyonunun 2025'in ilk çeyreğinde piyasaya sürülmesi planlanıyor. Bu makalenin önceki bir versiyonunda Ramcharger'ın zamanlaması yanlış belirtilmişti.
CNBC PRO'nun bu içgörülerini kaçırmayın
Ethan Miller | Getty Images
DETROIT — Stellantis Trans-Atlantik otomobil üreticisi aracı test etmeye devam ederken, Ram tamamen elektrikli kamyonetinin lansmanını bu yıldan 2025'in ilk yarısına kadar erteliyor.
CEO Carlos Tavares Salı günü elektrikli kamyonun gecikmesine neyin sebep olduğuna ilişkin ayrıntıları açıklamayı reddetti; bunu bir elektrik jeneratörü ve bir gaz motoruyla donatılmış genişletilmiş menzilli “Ramcharger”ın takip etmesi bekleniyordu.
Tavares çevrimiçi bir basın toplantısında şunları söyledi: “Çok önemli miktarda iş yüküyle karşı karşıyayız ve ürünleri doğrulama şeklimizde çok ihtiyatlı olmak istiyoruz, bu yüzden acele etmiyoruz ve zirveyi yönettiğimizden emin oluyoruz.” etkinlik. “Acele etmek istemiyoruz. … Acele edip kalite açısından hata yapmaktansa, doğru şekilde doğrulamak için birkaç hafta daha beklemek daha iyidir. Şu anda yaptığımız da bu.”
Tamamen elektrikli pikapın bu yılın sonunda, ardından Ramcharger'ın 2025'in ilk çeyreğinde satışa çıkması bekleniyordu. Otomobil üreticisi, Ramcharger'ın zamanlamasını güncellemeyi reddetti.
Tavares, yeni kamyonlara geçmeden önce bu yıl sonuna kadar piyasaya sürülmesi beklenen Dodge Charger Daytona ve Jeep Wagoneer S EV'ler üzerindeki çalışmaların tamamlanması gerektiğini söyledi.
Stellantis'in yaklaşmakta olan elektrikli pikapları, şirketin daha büyük kamyonları ve Jeep SUV'ları için yeni “STLA Çerçeve platformu” üzerine inşa edilecek ilk kamyonetler olacak. İçten yanmalı motorlar ve hibritlerin yanı sıra piller, yakıt hücreleri ve menzili artırılmış elektrikli tahrik sistemleri kullanan elektrikli modellere sahip bir “çoklu enerji platformu” olması bekleniyor.
Stellantis, Ramcharger genişletilmiş menzilli elektrikli aracın, aküsü bitene ve 27 galonluk, 3,6 litrelik V6 motorla çalışan elektrikli yerleşik jeneratör araca güç sağlamak için devreye girene kadar sıfır emisyonlu bir EV olarak çalışabileceğini söyledi.
Otomobil üreticisi Salı günü, REV'in tek şarjla 500 mil menzile sahip olmasının yanı sıra Ramcharger'ın 690 mil'e kadar beklenen sınıfında lider menziline yönelik planlarını yeniden doğruladı.
Tavares, “Önümüzdeki ürünler arasında zirveyi yönetiyoruz” dedi. “[There’s a] Önümüzdeki birkaç ay içinde ABD pazarına büyük bir ürün akını gelecek.”
2024 Dodge Charger Daytona Scat Paketi EV
Atlatmak
Stellantis'in ABD EV saldırısı, otomobil üreticisi için uygun olmayan bir zamanda başlayacak, çünkü seçilen Başkan Donald Trump, Biden yönetiminin birçok hedefini ve tamamen elektrikli araçlara yönelik finansmanı düşürme veya kaldırma sözü verdi.
Geçtiğimiz hafta, Trump'ın geçiş ekibinin, daha geniş vergi reformu mevzuatının bir parçası olarak EV alımlarına yönelik 7.500 dolarlık tüketici vergisi kredisini kaldırmayı planladığı bildirildi. Bunu yapmak, Trump'ın bu tür teşviklerin ve EV girişimlerinin kaldırılmasına ilişkin kampanya yorumlarının yerine getirilmesini sağlayacaktır.
Hükümetleri EV düzenlemeleri nedeniyle eleştiren ancak aynı zamanda bunların faydalarını da öne çıkaran Tavares, şirketin Trump yönetimi tarafından yapılan her türlü değişikliğe “uyum sağlayacağını” söyledi.
Düzeltme: Stellantis, tamamen elektrikli Ram REV'in lansmanını bu yıldan 2025'e erteledi. Ramcharger kamyonunun 2025'in ilk çeyreğinde piyasaya sürülmesi planlanıyor. Bu makalenin önceki bir versiyonunda Ramcharger'ın zamanlaması yanlış belirtilmişti.
CNBC PRO'nun bu içgörülerini kaçırmayın