kamil şeker
New member
Nitat Termmee | Moment | Getty Images
Trump yönetiminin tarife politikaları, yeni bir sigorta analizine göre, maliyetlerin zaten yükseldiği bir zamanda sürücüler için otomatik sigorta primlerini artırabilir.
Insurify'a göre, bir sigorta göre, Kanada ve Meksika'dan ithalat konusunda% 25'lik bir tarife-Mart ayında yürürlüğe girebilecek-yıllık tam kapsamlı araç sigortası primlerini 2025 yılı sonuna kadar ortalama% 8 artarak 2.502 $ 'a çıkaracak Karşılaştırma alışveriş web sitesi.
Analiz, Kanada ve Meksika'da tarifeler olmadan ortalama yıllık primlerin yıl sonuna göre% 5 artarak 2.435 dolara yükseleceğini tahmin ediyor.
Tarifelerin, ABD pazarının büyük tedarikçileri olan Kanada ve Meksika'dan ithal edilen otomobil ve otomobil parçalarını daha pahalı hale getirmesi bekleniyor. Sonuç olarak, sigorta şirketleri poliçe sahipleri araç kazalarına girdiğinde iddialarda daha fazla para ödüyorlar ve bu finansal riski tüketicilere daha yüksek primler yoluyla aktarıyorlar.
Kişisel Finansmandan Daha Fazlası:
ABD tarih boyunca tarifeleri nasıl kullandı
'Tüm Ticaret Savaşlarının Annesi' bize ABD Tarifeleri hakkında ne öğretebilir?
Tarifeler arttıkça, bu yatırım enflasyona karşı korunabilir
“İnsanlar tarifeleri düşündüklerinde, genellikle başka bir yerden alabilecekleri malları düşünürler,” dedi Insurify'da analizi yazan bir veri gazetecisi Matt Brannon. “Çoğu zaman, araba sigortası gibi hizmetleri düşünmüyoruz.”
Tarife etkisi tahminlerini “muhafazakar” olarak nitelendirdi.
Trump tarifeleri şimdiye kadar önerildi
Trump yönetimi, iktidardaki ilk ay boyunca birkaç cephede tarifeler önerdi.
Trump, 4 Şubat'tan başlayarak Çin'den gelen tüm ithalatlara% 10 ek tarife getirdi. Kanada ve Meksika'daki genel tarifeler de Beyaz Saray bir ay gecikmeden önce o gün yürürlüğe girecek.
Amerikan Mülkiyet Yaralı Sigortası Derneği'ne göre, ABD otomobil mağazası onarımlarında kullanılan her 10 otomatik yedek parçadan 6'sı Meksika, Kanada ve Çin'den ithal ediliyor. Bazı araç bileşenleri nihai montajdan önce sınırları birçok kez geçer.
Trump ayrıca, Nisan ayı başlarına kadar tamamlanacak bir inceleme sonrasında küresel ticaret ortaklarında misilleme tarifeleri için kapsamlı bir plan imzaladı. Alüminyum ve çelik üzerindeki görevleri%10'dan%25'e yükseltme emri imzaladı ve otomobiller, ilaçlar ve yarı iletkenler için%25 tarife çağrısı yaptı.
Ekonomistler, tüm tarifelerin yürürlüğe girmesini beklemediklerini ve Trump'ın ticaret ortaklarından taviz almaları için onları kullanabileceğini söylediler.
Bank of America Of America Securities ekonomistleri Cuma günü bir araştırma notunda “Tarifeleri bir müzakere aracı olarak kullanmak tarifelerin uygulanması anlamına gelmez.” Bu uzmanlar Kanada veya Meksika tarifelerinin geçeceğini tahmin etmediklerini söyledi.
Uzmanlar, tarifelerin yürürlüğe girmesi durumunda, otomobiller, parça ve sigorta primleri için maliyetleri artıran muhtemelen daha da kötüleşeceklerini söyledi.
“Kuzey Amerika sınırları üzerindeki% 25 tarife tehditleri – önerilen, şimdi gecikmiş – Kuzey Amerika'da otuz yıldan fazla serbest ticareti bozacak ve otomobil işinin her köşesini çırplarken, önerilen 'karşılıklı' tarifeler daha fazla fiyat baskısı ekleyecektir. Cox Automotive yakın tarihli bir yorumda zaten satın alınabilirlik sorunlarıyla karşı karşıya olan bir otomobil endüstrisi. “
ABD Çalışma İstatistikleri Bürosu'nun Tüketici Fiyat Endeksi'ne göre, motorlu taşıt sigortası primleri geçtiğimiz yıl% 12 arttı.
Brannon, otomobil sigortası maliyetlerinin 2022 ve 2023'te hızla artmaya başladığını söyledi.
“Aynı anda çok daha fazla insan yola çıktı, bu da daha fazla kazaya yol açtı” dedi.
Trump yönetiminin tarife politikaları, yeni bir sigorta analizine göre, maliyetlerin zaten yükseldiği bir zamanda sürücüler için otomatik sigorta primlerini artırabilir.
Insurify'a göre, bir sigorta göre, Kanada ve Meksika'dan ithalat konusunda% 25'lik bir tarife-Mart ayında yürürlüğe girebilecek-yıllık tam kapsamlı araç sigortası primlerini 2025 yılı sonuna kadar ortalama% 8 artarak 2.502 $ 'a çıkaracak Karşılaştırma alışveriş web sitesi.
Analiz, Kanada ve Meksika'da tarifeler olmadan ortalama yıllık primlerin yıl sonuna göre% 5 artarak 2.435 dolara yükseleceğini tahmin ediyor.
Tarifelerin, ABD pazarının büyük tedarikçileri olan Kanada ve Meksika'dan ithal edilen otomobil ve otomobil parçalarını daha pahalı hale getirmesi bekleniyor. Sonuç olarak, sigorta şirketleri poliçe sahipleri araç kazalarına girdiğinde iddialarda daha fazla para ödüyorlar ve bu finansal riski tüketicilere daha yüksek primler yoluyla aktarıyorlar.
Kişisel Finansmandan Daha Fazlası:
ABD tarih boyunca tarifeleri nasıl kullandı
'Tüm Ticaret Savaşlarının Annesi' bize ABD Tarifeleri hakkında ne öğretebilir?
Tarifeler arttıkça, bu yatırım enflasyona karşı korunabilir
“İnsanlar tarifeleri düşündüklerinde, genellikle başka bir yerden alabilecekleri malları düşünürler,” dedi Insurify'da analizi yazan bir veri gazetecisi Matt Brannon. “Çoğu zaman, araba sigortası gibi hizmetleri düşünmüyoruz.”
Tarife etkisi tahminlerini “muhafazakar” olarak nitelendirdi.
Trump tarifeleri şimdiye kadar önerildi
Trump yönetimi, iktidardaki ilk ay boyunca birkaç cephede tarifeler önerdi.
Trump, 4 Şubat'tan başlayarak Çin'den gelen tüm ithalatlara% 10 ek tarife getirdi. Kanada ve Meksika'daki genel tarifeler de Beyaz Saray bir ay gecikmeden önce o gün yürürlüğe girecek.
Amerikan Mülkiyet Yaralı Sigortası Derneği'ne göre, ABD otomobil mağazası onarımlarında kullanılan her 10 otomatik yedek parçadan 6'sı Meksika, Kanada ve Çin'den ithal ediliyor. Bazı araç bileşenleri nihai montajdan önce sınırları birçok kez geçer.
Trump ayrıca, Nisan ayı başlarına kadar tamamlanacak bir inceleme sonrasında küresel ticaret ortaklarında misilleme tarifeleri için kapsamlı bir plan imzaladı. Alüminyum ve çelik üzerindeki görevleri%10'dan%25'e yükseltme emri imzaladı ve otomobiller, ilaçlar ve yarı iletkenler için%25 tarife çağrısı yaptı.
Ekonomistler, tüm tarifelerin yürürlüğe girmesini beklemediklerini ve Trump'ın ticaret ortaklarından taviz almaları için onları kullanabileceğini söylediler.
Bank of America Of America Securities ekonomistleri Cuma günü bir araştırma notunda “Tarifeleri bir müzakere aracı olarak kullanmak tarifelerin uygulanması anlamına gelmez.” Bu uzmanlar Kanada veya Meksika tarifelerinin geçeceğini tahmin etmediklerini söyledi.
Uzmanlar, tarifelerin yürürlüğe girmesi durumunda, otomobiller, parça ve sigorta primleri için maliyetleri artıran muhtemelen daha da kötüleşeceklerini söyledi.
“Kuzey Amerika sınırları üzerindeki% 25 tarife tehditleri – önerilen, şimdi gecikmiş – Kuzey Amerika'da otuz yıldan fazla serbest ticareti bozacak ve otomobil işinin her köşesini çırplarken, önerilen 'karşılıklı' tarifeler daha fazla fiyat baskısı ekleyecektir. Cox Automotive yakın tarihli bir yorumda zaten satın alınabilirlik sorunlarıyla karşı karşıya olan bir otomobil endüstrisi. “
ABD Çalışma İstatistikleri Bürosu'nun Tüketici Fiyat Endeksi'ne göre, motorlu taşıt sigortası primleri geçtiğimiz yıl% 12 arttı.
Brannon, otomobil sigortası maliyetlerinin 2022 ve 2023'te hızla artmaya başladığını söyledi.
“Aynı anda çok daha fazla insan yola çıktı, bu da daha fazla kazaya yol açtı” dedi.