VW Scout'un gelecek elektrikli araçlar için 50.000'den fazla rezervasyonu var

kamil şeker

New member
Scout Terra kamyonet ve Scout Traveller SUV konseptleri

izci


LAS VEGAS — Volkswagen CEO'su Oliver Blume'a göre Scout Motors, ilk elektrikli pikapları ve SUV'ları için 50.000'den fazla iade edilebilir rezervasyon depozitosu aldı.

Volkswagen, 1961'den 1980'e kadar Amerikan markası olan Scout'u yeniden canlandırdı ve Ekim ayında Terra kamyonet ve Traveller SUV'un üretim amaçlı araçlarını tanıttı. Araçlar tamamen elektrikli modeller veya genişletilmiş menzilli elektrikli araçlar veya EREV'ler olarak sunulacak.

Scout, birçoğunun ilk kez tanıtıldığı 2020'lerin başında tamamen elektrikli araçlar için diğer otomobil üreticilerine göre daha az rezervasyon aldı. Rezervasyonlar satışları garanti etmez ancak ilginin barometresi olabilir.

Blume Salı gecesi Las Vegas'taki CES teknoloji konferansında düzenlenen özel bir medya etkinliğinde “Piyasanın tepkisi çok çok olumlu oldu” dedi. “Cevap 'Bu bir miras' oldu. … Bu bir tür aşk hikayesi.”

Scout'un durumunda, müşterilerin, araç açıldığında ilk sipariş verenler arasında yer alabilmek için 100 dolarlık iade edilebilir bir depozito göndermeleri gerekiyor. Araçların 2027 yılında gelmesi planlanıyor.

Scout markası, VW'nin ABD'deki pazar payını aralarında Audi, Porsche ve kendi adını taşıyan markanın da bulunduğu markalar genelinde büyütme planının bir parçası. Blume, Alman otomobil üreticisinin ABD'deki payının şu anda %4 civarında olduğunu söyledi.

Blume, potansiyel pazar payı hedefini açıklamadan, “Pazar payımızı artırma tutkumuz çok daha büyük ve pazara giren tüm yeni otomobillerle bir miktar potansiyele sahip olduğumuzu düşünüyoruz” dedi.


Scout Traveller SUV konsepti

izci


Scout CEO'su Scott Keogh, CES'te yapılan ayrı bir röportajda, rezervasyonların şirketin beklentilerini aştığını söyledi. Rezervasyonların yaklaşık %70'inin şirketin beklentileri doğrultusunda Traveller SUV için olduğunu söyledi.

Keogh, tamamen elektrikli ve EREV modelleri için yapılan rezervasyonlar arasındaki dökümü açıklamayı reddetti.

Keogh, CNBC'ye “Rakamlardan son derece memnunuz” dedi. “EREV'e güzel tepkiler geldi.”

EREV'ler temel olarak bir tür plug-in hibrit elektrikli araçtır. Bunlar arasında EV motorları ve akü hücrelerinin yanı sıra, akü enerjisini kaybettiğinde aracın elektrikli bileşenlerine güç sağlayan geleneksel bir içten yanmalı motor da bulunuyor. Motor esas olarak gerektiğinde EV bileşenlerine güç sağlayan bir jeneratör görevi görüyor.

Keogh daha önce Scout'un, elektrikli araçlara yönelik tüketici talebinin beklenenden az olduğu bir dönemde markayı piyasadaki dalgalanmalardan daha iyi korumak için EREV'leri eklediğini söylemişti.

Şirketin şu anda üç ana misyona odaklandığını söyledi: marka bilinirliğini artırmak, aracın mühendisliğine devam etmek ve Güney Carolina'da 2 milyar dolarlık bir fabrikayı tamamlamak.

Scout'un web sitesine göre hem Traveler hem de Terra'nın 60.000 doların altında başlaması bekleniyor. Şirkete göre EREV araçları 500 milden fazla menzile sahip olacak ve tamamen elektrikli modeller için 350 mil menzile sahip olacak.


Scout Terra kamyonet konsepti

izci


Scout, CES'te Jeep ve EV start-up'larına benzer açık hava rekreasyonel modelleri olacak şekilde tasarlanan yeni kamyon ve SUV'larının bağlantı ve araç içi kullanıcı deneyimlerini vurguladı. Rivya. Buna uzak bölgelerdeki Scout araçları için mevcut uydu bağlantısı da dahildir.

Scout şu anda Güney Carolina'da yıllık 200.000 araç üretim kapasitesine sahip bir fabrika kurma sürecinde. Scout, elektrikli bir aracın en pahalı parçası olan pilleri, Kanada'daki bir VW ortak girişimi pil hücresi üreticisinden almayı planlıyor.

Scout ayrıca araçlarında Rivian ile VW arasında yapılan 5,8 milyar dolarlık ortak girişim anlaşmasının yazılım ve elektrik mimarisini kullanmayı planlıyor.

VW, Scout ticari markasını ve adını, küresel holdingin 2021 yılında Scout'un asıl sahibi International Harvester'ın halefi olan Navistar'ı 3,7 milyar dolara satın almasının ardından satın aldı.