kamil şeker
New member
Trump yönetimi Çin'e% 145 tarife tokatladığında, nakliye ve lojistik endüstrileri bir damla yavaşladı.
Şimdi tam tersi sorunla uğraşıyorlar: bir dalgalanma.
İdarenin 90 gün boyunca dik tarifeleri “duraklatma” kararı, şirketleri pencere kapanmadan önce sipariş almak için acele etti.
İçerdekiler, tehdidin şimdi tıkalı limanlar, gecikmeler ve gökyüzü yüksek nakliye ve kamyon oranları olduğunu söylüyor.
Lojistikte küresel tedarik zinciri başkan yardımcısı Paul Brashier, “Görebildiğiniz tek risk, Haziran ve Temmuz'a girdiğinizde, bir mal seli, bir ton konteyner geliyor ve bunu yürütmek için yeterli kapasite yok.” Dedi. “Ve sonra ne olur?”
Covid'den beri, limanlar trafiği yönetmede daha iyi hale geldi, ancak tedarik zinciri endüstrisi hala özellikle kamyonda darboğazlar ve kapasite egzersizi bekliyor.
Bütün yukarı ve aşağı endüstriye bir kırbaç vakası veriyor. Kamyon, pandemi tarafından getirilen üç yıllık bir yük durgunluğundan çıkıyordu. Sonra Başkan Donald Trump tarifeleri açıkladı.
İki taraf önümüzdeki 90 gün içinde bir tür anlaşmaya varamıyorsa veya ortaya çıkan tarifeler şirketlerin mide için çok yüksekse, endüstri işten çıkarılabilir.
Bir endüstri haber ve veri sağlayıcısı Freightwaves CEO'su Craig Fuller, “Demek istediğim, kamyon şoförlerinin% 80'i anketlerimizde Donald Trump'a oy verdi.” Dedi. “Ve bu ticaret savaşında muhtemelen en savunmasız olanlar.”
Daha fazla bilgi edinmek için videoyu izleyin.
Şimdi tam tersi sorunla uğraşıyorlar: bir dalgalanma.
İdarenin 90 gün boyunca dik tarifeleri “duraklatma” kararı, şirketleri pencere kapanmadan önce sipariş almak için acele etti.
İçerdekiler, tehdidin şimdi tıkalı limanlar, gecikmeler ve gökyüzü yüksek nakliye ve kamyon oranları olduğunu söylüyor.
Lojistikte küresel tedarik zinciri başkan yardımcısı Paul Brashier, “Görebildiğiniz tek risk, Haziran ve Temmuz'a girdiğinizde, bir mal seli, bir ton konteyner geliyor ve bunu yürütmek için yeterli kapasite yok.” Dedi. “Ve sonra ne olur?”
Covid'den beri, limanlar trafiği yönetmede daha iyi hale geldi, ancak tedarik zinciri endüstrisi hala özellikle kamyonda darboğazlar ve kapasite egzersizi bekliyor.
Bütün yukarı ve aşağı endüstriye bir kırbaç vakası veriyor. Kamyon, pandemi tarafından getirilen üç yıllık bir yük durgunluğundan çıkıyordu. Sonra Başkan Donald Trump tarifeleri açıkladı.
İki taraf önümüzdeki 90 gün içinde bir tür anlaşmaya varamıyorsa veya ortaya çıkan tarifeler şirketlerin mide için çok yüksekse, endüstri işten çıkarılabilir.
Bir endüstri haber ve veri sağlayıcısı Freightwaves CEO'su Craig Fuller, “Demek istediğim, kamyon şoförlerinin% 80'i anketlerimizde Donald Trump'a oy verdi.” Dedi. “Ve bu ticaret savaşında muhtemelen en savunmasız olanlar.”
Daha fazla bilgi edinmek için videoyu izleyin.