kamil şeker
New member
Toyota ve Honda zaman zaman sıkıcı olarak adlandırılmıştır: Honda kendi mühendisleri tarafından, Toyota ise daha çok şirketin kurucusunun soyundan gelen bir başkan tarafından söylenmiştir.
Ancak her ne kadar Avrupa spor arabaları kadar parlak olmasalar da bu iki Japon markası imrenilecek derecede yüksek yeniden satış değerlerine sahip. Bu, diğer markalara kıyasla satın alma fiyatlarından daha fazlasını korudukları anlamına geliyor ve aynı şey premium markaları (Toyota'nın Lexus'u ve Honda'nın lüks Acura markası) için de geçerli.
Yıllardır bu böyle.
Toyota, Kelley Blue Book'un En İyi Yeniden Satış Değeri listesinde 2014 yılından bu yana son dört yıl da dahil olmak üzere sekiz kez zirvede yer aldı. Lexus, grubun lüks otomobiller ödülünü beş kez kazandı.
Lexus ayrıca JD Power'ın kalan ödül listesinde lüks kategorisinin de başında yer aldı. Honda ana kategoriyi aldı.
Fiyatlandırma ve üretim disiplini, kalite ve dayanıklılık konusundaki itibar ve diğer birkaç faktör bu markaları zirvede tutuyor.
Otomobil üreticileri için bir diğer önemli husus da Toyota ve Honda'nın müşterileri dikkatle dinlemesi ve yalnızca insanların satın alacağını düşündükleri şeyleri üretmeye çalışmalarıdır.
JD Power veri analitiğinden sorumlu başkan yardımcısı Tyson Jominy, “Piyasa, Toyota'nın ön tedariklerinden çok daha fazla talebe sahip olma eğiliminde; bu da yeniden satışı yüksek tutuyor, tüketicileri mutlu ediyor ve döngü sürekli devam ediyor” dedi.
Ancak son birkaç yılda otomotiv endüstrisinde o kadar çok şey değişti ki, bu markaların başarılı olmasına yardımcı olan güçlü yönler onları geride tutuyor olabilir ve onları podyumdan düşürebilir.
Daha fazlasını öğrenmek için videoyu izleyin.
Ancak her ne kadar Avrupa spor arabaları kadar parlak olmasalar da bu iki Japon markası imrenilecek derecede yüksek yeniden satış değerlerine sahip. Bu, diğer markalara kıyasla satın alma fiyatlarından daha fazlasını korudukları anlamına geliyor ve aynı şey premium markaları (Toyota'nın Lexus'u ve Honda'nın lüks Acura markası) için de geçerli.
Yıllardır bu böyle.
Toyota, Kelley Blue Book'un En İyi Yeniden Satış Değeri listesinde 2014 yılından bu yana son dört yıl da dahil olmak üzere sekiz kez zirvede yer aldı. Lexus, grubun lüks otomobiller ödülünü beş kez kazandı.
Lexus ayrıca JD Power'ın kalan ödül listesinde lüks kategorisinin de başında yer aldı. Honda ana kategoriyi aldı.
Fiyatlandırma ve üretim disiplini, kalite ve dayanıklılık konusundaki itibar ve diğer birkaç faktör bu markaları zirvede tutuyor.
Otomobil üreticileri için bir diğer önemli husus da Toyota ve Honda'nın müşterileri dikkatle dinlemesi ve yalnızca insanların satın alacağını düşündükleri şeyleri üretmeye çalışmalarıdır.
JD Power veri analitiğinden sorumlu başkan yardımcısı Tyson Jominy, “Piyasa, Toyota'nın ön tedariklerinden çok daha fazla talebe sahip olma eğiliminde; bu da yeniden satışı yüksek tutuyor, tüketicileri mutlu ediyor ve döngü sürekli devam ediyor” dedi.
Ancak son birkaç yılda otomotiv endüstrisinde o kadar çok şey değişti ki, bu markaların başarılı olmasına yardımcı olan güçlü yönler onları geride tutuyor olabilir ve onları podyumdan düşürebilir.
Daha fazlasını öğrenmek için videoyu izleyin.