kamil şeker
New member
Scout Terra kamyonet ve Scout Traveller SUV konseptleri
izci
NASHVILLE, Tenn. volkswagen-destekli Scout Motors Perşembe günü ilk elektrikli araçlarını açıkladı ve markanın ürün yelpazesini EV modellerine ek olarak yeni ortaya çıkan bir tür plug-in hibrit elektrikli aracı da içerecek şekilde genişletme planlarını duyurdu.
1961'den 1980'e kadar eski bir Amerikan araç markası olan Scout'un, Alman otomobil üreticisinin ABD'deki varlığını genişletmesi amacıyla özel olarak EV'ler sunması bekleniyordu. Ancak, EV'lerin beklenenden daha yavaş benimsenmesi ve daha yüksek maliyetler, şirketin değişmesine neden oldu Elbette ve genişletilmiş menzilli elektrikli araçları veya EREV'leri içerir.
Daha önce VW'nin ABD'deki operasyonlarını yöneten uzun süredir otomotiv yöneticiliği yapan Scout CEO'su Scott Keogh, CNBC'ye “Hızlı hareket eden bir startup olarak yön değiştirebiliriz” dedi. “Birkaç ay önce menzil genişletici sunmaya yönelik yaptığımız hamle kesinlikle akıllıca bir hamleydi.”
EREV'ler temel olarak bir tür plug-in hibrit elektrikli araçtır. Bunlar arasında EV motorları ve akü hücrelerinin yanı sıra, akü enerjisini kaybettiğinde aracın elektrikli bileşenlerine güç sağlayan geleneksel bir içten yanmalı motor da bulunuyor. Motor esas olarak gerektiğinde EV bileşenlerine güç sağlayan bir jeneratör görevi görüyor.
Scout Terra kamyonet konsepti
Keogh, Scout'un elektrikli araçlara yönelik tüketici talebinin beklenenden az olduğu bir dönemde markayı piyasadaki dalgalanmalardan daha iyi korumak için EREV'leri eklediğini söyledi.
Perşembe günkü bir röportaj sırasında “Geleceğin elektrifikasyon olduğunu düşünüyoruz. Menzil genişletici onu bir EV arabası olarak ayarlıyor, bu yüzden insanları elektrifikasyonla tanıştırıyor, ancak yine de süper akıllı bir 'yedek planı' var” dedi. “EV gibi hareket edecek.”
Scout'un yalnızca içten yanmalı motora sahip geleneksel, elektrikli olmayan bir araç sunma planının olmadığını söyledi.
Şirketin ilk araçları (tam boyutlu bir kamyonet ve büyük SUV) yüksek kârlı ABD satış pazarının yaklaşık %40'ını kapsayacak.
Keogh, şirketin Güney Carolina'da inşaatı devam eden 2 milyar dolarlık bir tesiste inşa edilecek araçların ilk üretiminden sonraki ilk tam takvim yılı içinde operasyonel bazda kârlı olmayı hedeflediğini söyledi.
Keogh, “Bu kar havuzlarına, bu büyüklükteki kamyonetten bu büyüklükteki SUV'a kadar bu iki alana bakarsanız, bunlar dünyadaki en büyük kar havuzlarıdır” dedi.
Scout Traveller SUV konsepti
izci
Bu zaman diliminde kârlı olmak oldukça başarılı olacaktır, çünkü mevcut EV girişimleri şöyledir: Rivian Otomotiv Ve Lucid Grubu Birkaç yıl sonra ürettikleri her araçta onbinlerce dolar kaybedecekler.
Bu arada Keogh, VW ile Rivian arasında duyurulan bir yazılım anlaşmasının Scout'un operasyonlarını etkilemeyeceğini söyledi. Ortak girişimin kurulmasını da içeren 5 milyar dolarlık yazılım anlaşmasını Scout için “heyecan verici bir fırsat” olarak nitelendirdi.
Keogh, “Ölçeklendirme için iyi. Teknoloji için iyi. Her şey için iyi” dedi.
Scout'un Güney Carolina'daki fabrikasının 200.000 araç üretim kapasitesine sahip olması planlanıyor. Scout, elektrikli bir aracın en pahalı parçası olan pilleri, VW'nin Kanada'daki ortak girişim pil hücresi üreticisinden almayı planlıyor.
Şirket perşembe gecesi web sitesinde araçlar için rezervasyonları açtı. Scout, araçları VW'nin ABD'de yaptığı gibi geleneksel franchise bayi ağı yerine doğrudan tüketicilere satmayı planlıyor
Yeni SUV, kamyon
Scout'un ilk iki aracı, 2027'de gelmesi planlanan Traveller SUV ve Terra kamyonet olacak.
Şirket, Perşembe günü Nashville, Tennessee dışında “üretim amaçlı konsept araçları” ortaya çıkardı – bu da bunların büyük ölçüde satışa sunulan araçlarla aynı olmasının beklendiği anlamına geliyor.
Scout Traveller SUV konseptinin içi
izci
Scout'a göre hem Traveler'ın hem de Terra'nın mevcut teşviklerle 50.000 ila 60.000 $ arasında başlaması bekleniyor. Şirket, EREV'lerin fiyatlandırma ayrıntılarını açıklamadı.
Keogh, Traveller SUV'un şirketin ilk satışlarının üçte ikisini oluşturmasının beklendiğini söyledi.
Şirkete göre EREV araçları, tamamen elektrikli modeller için 300 mil menzile kıyasla 500 milden fazla menzile sahip olacak.
Traveler ve Terra'nın tasarımları eski Scout araçlarının modernize edilmiş versiyonlarıdır. Benzer tasarım özelliklerine sahiptirler ancak daha pürüzsüz, daha şık dış görünüşlere sahiptirler. Araçların iç mekanlarında geniş yatay ekranlar ve yumuşak dokunuşlu malzemeler yer alıyor.
VW, Scout ticari markasını ve adını, küresel holdingin 2021 yılında Scout'un orijinal sahibi International Harvester'ın halefi olan Navistar'ı 3,7 milyar dolara satın almasının ardından satın aldı.
Scout Traveller SUV konsepti
Tamamen elektrikli Scout araçlarının %100 eğime tırmanması, 0-60 mil/saat hıza 3,5 saniye gibi kısa bir sürede ulaşması ve yaklaşık 1.000 lb.-ft hız sunması hedefleniyor. Şirket, torkun yüksek olduğunu söyledi.
Scout, araçların 350 kilowatt'a kadar şarj etme kapasitesine sahip 800 voltluk bir mimari olan Kuzey Amerika Şarj Standardını kullanacağını ve aracın bir jeneratör görevi görmesine olanak sağlayacak çift yönlü şarj etme kapasitesine sahip olacağını söyledi.
Zorlu pazar, rekabet
SUV'un Jeep'in geleneksel off-road SUV'larının yanı sıra Ford Bronco'ya da rakip olması bekleniyor. toyota Kara Kruvazörü. Bu araç, şu anda plug-in hibrit elektrikli araç olarak mevcut olan Jeep'in ünlü Wrangler'ından daha büyük.
Kamyon, şu anda Ford'un hakim olduğu bir segment olan tam boyutlu bir pikaptır. Genel Motorlar Ve Stellantis'in Ram markası. Ancak Scout'un rekabet edeceği elektrikli pikap pazarı gelişmekte olan bir pazar olmaya devam ediyor.
GM ve Ford gibi otomobil üreticileri, bu on yılın başlarında, birçoğu hiçbir zaman gerçekleşmemiş olan çeşitli EV girişimleri ile rekabet edebilmek için tamamen elektrikli kamyonetleri piyasaya sürmek için acele ettiler. Tesla'nın. Stellantis'in gelecek yıla kadar tamamen elektrikli ve EREV tam boyutlu manyetikleri piyasaya sürmesi bekleniyor.
Scout Traveller SUV konsepti
Ancak araçların pazara sunulmasının ardından satışlar yavaşladı. Genel EV endüstrisi gibi, büyük araçlar da önemli fiyat primlerinden yüksek oranda teşvik edilmeye başladı.
Motor Intelligence'ın tahminlerine göre, genel olarak SUV'lar da dahil olmak üzere bu elektrikli “kamyon” pazarı, bu yılın ilk yarısında yaklaşık 58.000 aracın satılmasını sağladı. Verilere göre bu, ABD'de o dönemde satılan yaklaşık 7,9 milyon hafif hizmet yeni taşıtın %1'inden daha az, ancak birinci çeyreğe göre çeyreklik bazda %35'lik bir artış.
Keogh, Scout'un ürünleri, düşük fiyatları ve marka çekiciliği ile kendisini pazarda farklılaştırabileceğine inanıyor. Keogh, önümüzdeki yıllarda ek Scout ürünlerinin de gelmesinin beklendiğini söyledi.
“Gelecekte küçülmeyi düşünebilir miyiz? Kesinlikle” dedi. “Önce dartı en iyi yere atmak istiyorsun. Ve sanırım bunu bu iki araç arasında başardık.”
izci
NASHVILLE, Tenn. volkswagen-destekli Scout Motors Perşembe günü ilk elektrikli araçlarını açıkladı ve markanın ürün yelpazesini EV modellerine ek olarak yeni ortaya çıkan bir tür plug-in hibrit elektrikli aracı da içerecek şekilde genişletme planlarını duyurdu.
1961'den 1980'e kadar eski bir Amerikan araç markası olan Scout'un, Alman otomobil üreticisinin ABD'deki varlığını genişletmesi amacıyla özel olarak EV'ler sunması bekleniyordu. Ancak, EV'lerin beklenenden daha yavaş benimsenmesi ve daha yüksek maliyetler, şirketin değişmesine neden oldu Elbette ve genişletilmiş menzilli elektrikli araçları veya EREV'leri içerir.
Daha önce VW'nin ABD'deki operasyonlarını yöneten uzun süredir otomotiv yöneticiliği yapan Scout CEO'su Scott Keogh, CNBC'ye “Hızlı hareket eden bir startup olarak yön değiştirebiliriz” dedi. “Birkaç ay önce menzil genişletici sunmaya yönelik yaptığımız hamle kesinlikle akıllıca bir hamleydi.”
EREV'ler temel olarak bir tür plug-in hibrit elektrikli araçtır. Bunlar arasında EV motorları ve akü hücrelerinin yanı sıra, akü enerjisini kaybettiğinde aracın elektrikli bileşenlerine güç sağlayan geleneksel bir içten yanmalı motor da bulunuyor. Motor esas olarak gerektiğinde EV bileşenlerine güç sağlayan bir jeneratör görevi görüyor.
Scout Terra kamyonet konsepti
Keogh, Scout'un elektrikli araçlara yönelik tüketici talebinin beklenenden az olduğu bir dönemde markayı piyasadaki dalgalanmalardan daha iyi korumak için EREV'leri eklediğini söyledi.
Perşembe günkü bir röportaj sırasında “Geleceğin elektrifikasyon olduğunu düşünüyoruz. Menzil genişletici onu bir EV arabası olarak ayarlıyor, bu yüzden insanları elektrifikasyonla tanıştırıyor, ancak yine de süper akıllı bir 'yedek planı' var” dedi. “EV gibi hareket edecek.”
Scout'un yalnızca içten yanmalı motora sahip geleneksel, elektrikli olmayan bir araç sunma planının olmadığını söyledi.
Şirketin ilk araçları (tam boyutlu bir kamyonet ve büyük SUV) yüksek kârlı ABD satış pazarının yaklaşık %40'ını kapsayacak.
Keogh, şirketin Güney Carolina'da inşaatı devam eden 2 milyar dolarlık bir tesiste inşa edilecek araçların ilk üretiminden sonraki ilk tam takvim yılı içinde operasyonel bazda kârlı olmayı hedeflediğini söyledi.
Keogh, “Bu kar havuzlarına, bu büyüklükteki kamyonetten bu büyüklükteki SUV'a kadar bu iki alana bakarsanız, bunlar dünyadaki en büyük kar havuzlarıdır” dedi.
Scout Traveller SUV konsepti
izci
Bu zaman diliminde kârlı olmak oldukça başarılı olacaktır, çünkü mevcut EV girişimleri şöyledir: Rivian Otomotiv Ve Lucid Grubu Birkaç yıl sonra ürettikleri her araçta onbinlerce dolar kaybedecekler.
Bu arada Keogh, VW ile Rivian arasında duyurulan bir yazılım anlaşmasının Scout'un operasyonlarını etkilemeyeceğini söyledi. Ortak girişimin kurulmasını da içeren 5 milyar dolarlık yazılım anlaşmasını Scout için “heyecan verici bir fırsat” olarak nitelendirdi.
Keogh, “Ölçeklendirme için iyi. Teknoloji için iyi. Her şey için iyi” dedi.
Scout'un Güney Carolina'daki fabrikasının 200.000 araç üretim kapasitesine sahip olması planlanıyor. Scout, elektrikli bir aracın en pahalı parçası olan pilleri, VW'nin Kanada'daki ortak girişim pil hücresi üreticisinden almayı planlıyor.
Şirket perşembe gecesi web sitesinde araçlar için rezervasyonları açtı. Scout, araçları VW'nin ABD'de yaptığı gibi geleneksel franchise bayi ağı yerine doğrudan tüketicilere satmayı planlıyor
Yeni SUV, kamyon
Scout'un ilk iki aracı, 2027'de gelmesi planlanan Traveller SUV ve Terra kamyonet olacak.
Şirket, Perşembe günü Nashville, Tennessee dışında “üretim amaçlı konsept araçları” ortaya çıkardı – bu da bunların büyük ölçüde satışa sunulan araçlarla aynı olmasının beklendiği anlamına geliyor.
Scout Traveller SUV konseptinin içi
izci
Scout'a göre hem Traveler'ın hem de Terra'nın mevcut teşviklerle 50.000 ila 60.000 $ arasında başlaması bekleniyor. Şirket, EREV'lerin fiyatlandırma ayrıntılarını açıklamadı.
Keogh, Traveller SUV'un şirketin ilk satışlarının üçte ikisini oluşturmasının beklendiğini söyledi.
Şirkete göre EREV araçları, tamamen elektrikli modeller için 300 mil menzile kıyasla 500 milden fazla menzile sahip olacak.
Traveler ve Terra'nın tasarımları eski Scout araçlarının modernize edilmiş versiyonlarıdır. Benzer tasarım özelliklerine sahiptirler ancak daha pürüzsüz, daha şık dış görünüşlere sahiptirler. Araçların iç mekanlarında geniş yatay ekranlar ve yumuşak dokunuşlu malzemeler yer alıyor.
VW, Scout ticari markasını ve adını, küresel holdingin 2021 yılında Scout'un orijinal sahibi International Harvester'ın halefi olan Navistar'ı 3,7 milyar dolara satın almasının ardından satın aldı.
Scout Traveller SUV konsepti
Tamamen elektrikli Scout araçlarının %100 eğime tırmanması, 0-60 mil/saat hıza 3,5 saniye gibi kısa bir sürede ulaşması ve yaklaşık 1.000 lb.-ft hız sunması hedefleniyor. Şirket, torkun yüksek olduğunu söyledi.
Scout, araçların 350 kilowatt'a kadar şarj etme kapasitesine sahip 800 voltluk bir mimari olan Kuzey Amerika Şarj Standardını kullanacağını ve aracın bir jeneratör görevi görmesine olanak sağlayacak çift yönlü şarj etme kapasitesine sahip olacağını söyledi.
Zorlu pazar, rekabet
SUV'un Jeep'in geleneksel off-road SUV'larının yanı sıra Ford Bronco'ya da rakip olması bekleniyor. toyota Kara Kruvazörü. Bu araç, şu anda plug-in hibrit elektrikli araç olarak mevcut olan Jeep'in ünlü Wrangler'ından daha büyük.
Kamyon, şu anda Ford'un hakim olduğu bir segment olan tam boyutlu bir pikaptır. Genel Motorlar Ve Stellantis'in Ram markası. Ancak Scout'un rekabet edeceği elektrikli pikap pazarı gelişmekte olan bir pazar olmaya devam ediyor.
GM ve Ford gibi otomobil üreticileri, bu on yılın başlarında, birçoğu hiçbir zaman gerçekleşmemiş olan çeşitli EV girişimleri ile rekabet edebilmek için tamamen elektrikli kamyonetleri piyasaya sürmek için acele ettiler. Tesla'nın. Stellantis'in gelecek yıla kadar tamamen elektrikli ve EREV tam boyutlu manyetikleri piyasaya sürmesi bekleniyor.
Scout Traveller SUV konsepti
Ancak araçların pazara sunulmasının ardından satışlar yavaşladı. Genel EV endüstrisi gibi, büyük araçlar da önemli fiyat primlerinden yüksek oranda teşvik edilmeye başladı.
Motor Intelligence'ın tahminlerine göre, genel olarak SUV'lar da dahil olmak üzere bu elektrikli “kamyon” pazarı, bu yılın ilk yarısında yaklaşık 58.000 aracın satılmasını sağladı. Verilere göre bu, ABD'de o dönemde satılan yaklaşık 7,9 milyon hafif hizmet yeni taşıtın %1'inden daha az, ancak birinci çeyreğe göre çeyreklik bazda %35'lik bir artış.
Keogh, Scout'un ürünleri, düşük fiyatları ve marka çekiciliği ile kendisini pazarda farklılaştırabileceğine inanıyor. Keogh, önümüzdeki yıllarda ek Scout ürünlerinin de gelmesinin beklendiğini söyledi.
“Gelecekte küçülmeyi düşünebilir miyiz? Kesinlikle” dedi. “Önce dartı en iyi yere atmak istiyorsun. Ve sanırım bunu bu iki araç arasında başardık.”